Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:22 Der er 87 kommentarer og
2 løsninger

Færdig med counter strike :o(

Hej Gamers

får ca. en måned siden downloadet jeg et cheat til counter, med det eneste formål at se hvad man kan med det og snakke med når gutterne havde den store dialog om cheatere ... min tanker var ikke at blive ved med at bruge det, jeg skulle jo bare lige se hvad det var :o)

Men man ser pludselig hvorfor der er nogle der er så gode til CS .... de cheater hele bundet :o( .. man kan pludselig se alt det, de kan se.
Der er ingen tvivl om at de godt ved man sider og kigger med, så de prøver at skjule det ... men hvis man studere dem længe nok laver de fejl :)

Til jer der ikke cheater i CS>> i spiller et spil hvor Jeres modstander er uovervindelig og der er total feje hold hvor fedt er det ??

Chewie

Findes der nogle alternativer til Counter Strike, hvor det er svære at cheate, eller skal man til at spille mod PCen igen.
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:23 #1
(de første cheat programmer til version 1.6 er allerede kommet og det er ikke udgivet endnu) :o(
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 14:24 #2
Hvad hedder det der cheater program??? ved godt du ikke må skrive det over her... men så kan du få min mail hvor du kan skrive linket... vil grene se hvad det er for noget f.eks. bruge det over lan men ikke over nettet
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:24 #3
Army Operations er langt federe end CS og jeg elsker CS :))
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 14:25 #4
Hvor kan man se det henne???
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:25 #5
Du skal ikke dele de cheats ud. Folk der snyder i Cs burde hænges op i deres boller :))
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 14:26 #6
det har du ret i lrd *Gg*
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 14:26 #7
Var det ogc du prøvede?
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:30 #8
hmm tø næsten ikke nævne Army mere for fik en næse af coadmin før :((
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:30 #9
r
Avatar billede fcs Novice
15. april 2003 - 14:32 #10
Lrd>> Du kan snildt nævne Army Ops. Næsen fik du for at bruge eksperten som et kontaktforum - ikke for at spille Army Ops ;-)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:33 #11
hehe ved det. Kan bare ikke se forskellen på at spørgs og en madopskrift og så det andet men lad nu det ligge :) Nu skal vi nakke de skide cheaters i Cs *LOL*
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:34 #12
Det er en samlet pakke ... hvor alt er includeret

folk der ikke snyder i CS tager sig selv ved næsen !!
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:36 #13
lrd >> det er jo dem er nakker dig ...... jeg kan sætte min autoaimbot på og skyde dig igennem 4 vægge ved et tryk på en knap ... jeg behøver ikke engang at sigte
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 14:37 #14
Ok, kender den godt så, har aldrig prøvet den, men jeg har set en film med det i, prøver lige om jeg kan finde linket til den!

Cheat i CS er faktisk meget mere udbredt end de fleste tror, jeg er ved at lave en artikel om det, og har i den forbindelse bl. a. interviewet både folk som kontrollerer, til netparty og lign. og folk som bruger skidtet. Op mod 10 - 15 procent bruger det, selv til netpartys :)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:38 #15
Du kan lige prøve din køter *LOOL*

Fatter ikke folk snyder i Cs for hvad er det så ved at spille. Men kan godt se din pointe. Har heller aldrig kunnet forstå at når man sidde og gemmer sig at man så pludselig blivet headshootet :)) Skod cheaters
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:38 #16
og får lige at sikre mig .... sætter jeg anti vote kick på .... så kan ingen kick mig fra serveren ........... hvis jeg bliver sur klikker jeg på crash server og ingen kan spille på den server mere .... hvor fedt det ??

(det er selvfølge ikke noget jeg bruger .... men det er muligt)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:39 #17
Modtager gerne kopi at artikel popsy hvis jeg må. Popsy smid ikke det link
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2003 - 14:39 #18
normalt kører servere forskellige anti-cheat-dimser så de fleste _burde_ blive sorteret fra - men de virker måske ikke hensigten eller hvad? Jeg har selv siddet med en CS-server hvor vi dog ikke gjorde noget andet end at banne hvis det var for tydeligt, men det kunne da være interessant at høre;

-hvor har du spillet henne med cheatet?
-hvilket cheat var det?
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 14:42 #19
chewie hvad er det for et program du bruger????
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:42 #20
lrd >> du fatter ikke folk der cheater .... jeg fatte ikke folk der spille det !!

popsy >> på nettet vil jeg påstå at op mod 80 % cheater ..... (jeg ikke med netparty)
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 14:43 #21
LRD> Når jeg engang bliver færdig med artiklen, bliver den at finde på vores clan-side. Men hver gang jeg synes jeg er ved at være færdig, vokser den lidt igen, jeg synes hele tiden der lige skal være plads til lidt mere :)

Det link jeg leder efter er bare til en avifilm, hvor man ser skærmen fra en cheaters øjne, der er ikke link til cheat eller noget i det, men jeg leder stadig, for det link jeg havde, fungerer ikke mere :(
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:43 #22
Chewie du skulle prøve Army som jeg omtaler. Det er mere realistisk
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:44 #23
Skal holde øjne åbne for dig Popsy
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:45 #24
kan man få link til jeres side
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:46 #25
keysersoze > jeg har spillet med det på alle kendte danske servere og de skulle være nogle af de sikreste i verden (kun noget jeg har hørt)

jeg ved ikke om jeg må poste linket her ... så i må sende en mail (se bruger info)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:47 #26
Ld69@ofir.dk vil gerne se hvad det er
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 14:47 #27
http://www.counter-hack.net/content.php?page=halflife Den her forklarer lidt om hvordan det virker.
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 14:48 #28
hvilken mail skal man skrive til?? aften eller dag?
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:48 #29
Til alle husk altid at køre det fra en diskette eller CD :o)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:48 #30
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:49 #31
aften !!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:49 #32
Damn kan man snyde så vildt
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 14:50 #33
ok... sender dig lige en mail så
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 14:50 #34
LRD> Nej, jeg har åbenbart ikke filmen liggende, havde bare gemt linket, men fint nok at jeg fandt ud af at det ikke virkede længere, for linket var i min artikel :D Leder stadig...
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:51 #35
og jeg sender det først i aften ..... Så hvis der er noget ulovligt i dette ifølge exp´s regler .... kan en CoAdmin godt nå at gøre indsigelse
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:52 #36
Lad så lige hjælpe popsy ... med at søge på nettet !!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:52 #37
er igang
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 14:55 #38
tror jeg har fundet den, men jeg forstår ikke polsk, og serveren sender meget langsomt.: http://www.gamecenter.cz/default.gcs?file_id=1406&download=1
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:55 #39
popsy er det en af dem her (der er en der hedder cheat movie)

http://www.loadingames.com.br/csonline/videos.shtml
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:55 #40
skal lige vide om det er denne slags popsy hentyder til

http://www.dailyrush.dk/counter-strike/features/guides/399/comments/

Kik ned i panelet
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 14:57 #41
LRD> Den jeg mener er konverteret til avi.

Chewie, det er muligt, men det kan også være demoer optaget af andre spiller, den jeg leder efter, har tydelige cheatmenuer, hvor man slår aimbot til osv, jeg har aldrig set noget lignende!
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:59 #42
det er den jeg har så :o)
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 14:59 #43
altså cheatet
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 15:01 #44
så kan du selv optage en video *LOL*
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 15:01 #45
fatter ikke en fis af det på siden :))
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2003 - 15:02 #46
btw - nu der er nogle cs-hajer samlet...

jeg har lige været ude og købe mig half-life (skulle bruge en cd-key til så der kunne spille på to putere), men af en eller anden grund gemmes stats på cd-key to ikke når jeg spiller på jubii. Altså - når jeg klikker på min brugerprofil på jubii når jeg er inde på er server siger den bare "spilleren blev ikke fundet" - hvorimod jeg med cd-key 1 sagtens kan følge mine stats... hvordan kan det være?
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 15:02 #47
Jeg er ret sikker på at det er den her.: http://uplayhere.com/~uplayheremaps/ogcmovie.zip

Jeg er på 25% nu
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 15:06 #48
keysersoze >> ?? jeg ved det ikke ??
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 15:06 #49
yeps, det var den rigtige, se den i fuld skærm!
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2003 - 15:07 #50
jeg har nemlig ledt her på eksperten - ingen svar. Ingen på jubii gidder svare - og der står ingenting i deres info af hvad jeg kan se...

:(
Avatar billede dee_kay Nybegynder
15. april 2003 - 15:08 #51
Hvis jeg skulle vælge en efterfølger, skulle det ikke være et andet mod til HL... Battlefield 1942 har klart charmen og HELT klart grafikken og gameplayet til at overtage... Hvis i ikke har prøvet det er Desert Combat klart værd at prøve... Et MOD til BF der udspiller sig i IRAQ krigen...
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 15:11 #52
Hmm, havde helt glemt hvor sur jeg bliver af at se den film :(

Keysersoze> Det der forstår jeg ikke lige, men kan man forestille sig at det evt. er noget med at en brugerprofil på Jubii, bliver kædet sammen med et bestemt wonid?
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 15:18 #53
popsy >> jeg har ikke set filmen ..... men jeg kunne forstille det ligner mig når jeg spille :o) ... counter stike handler ikke om hurtighed længere .... det handler hvem der har det vildeste cheat (se det i øjne)

dee kay >> jeg har overvejet BF1942 meget ... men er det ikke bare det samme hvad angår cheat ?
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 15:20 #54
*LOOL* sikke en film. Man har jo ikke en chance
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 15:23 #55
Bliver for fedt når Counter-strike Condition Zero udkommer
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 15:24 #56
havd er det ??
Avatar billede popsy Novice
15. april 2003 - 15:24 #57
et single player counter strike
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 15:26 #58
Bliver for fedt :)
Avatar billede dee_kay Nybegynder
15. april 2003 - 15:29 #59
Chewie>> Jeg kunne godt forestille mig det blev sådan, men i BF er der ret mange limitations.. Altså folk må ikke have for stor ping, så er de ude og sådan. Så jeg tror også hurtigt der skal komme "regler" der smider folk ud hvis de cheater... men FEDT spil... TOTAL
Avatar billede r4p70r Nybegynder
15. april 2003 - 15:51 #60
Jeg har oz prøvet cheat, det var dog bare mod bots...det er sjovt nok, men det er fejt og for latterlig at bruge det mod andre personer...

Hang up the cheaters :)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 15:54 #61
Agree
Avatar billede Chewie Novice
15. april 2003 - 16:11 #62
(((( åben øjnene )))) jeres slav-sang kan ikke stoppe dem
Avatar billede keysersoze Guru
15. april 2003 - 17:43 #63
if you can't beat them - join them

... erhm
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 20:30 #64
chewie: Jeg har sendt en mail til dig... (ang. hvilke af dem på siden du brugte)
Avatar billede aagaard Nybegynder
15. april 2003 - 20:44 #65
chewie: Er det dig der har sendt en vedhæftet fil??? for hvis det er, så er der virus i filen
Avatar billede Chewie Novice
16. april 2003 - 08:29 #66
aagaard >> jeg har kun sendt dig en mail ... med et link ..... håber ikke det er den der er virus i :o( .... jeg så godt din mail igår, men nåede ikke at svare, da jeg skulle se JACK IS BACK :o) .... jeg sender i mail til dig i aften
Avatar billede Chewie Novice
16. april 2003 - 08:55 #67
Nogle af jer der har prøvet BLACK HACK DOWN ??
Avatar billede kenp Novice
16. april 2003 - 09:05 #68
ja det har jeg, det har jeg herhjemme!!
Avatar billede krc_ Nybegynder
16. april 2003 - 09:17 #69
Jeg vil lige smide min kommentar. Jeg har i en længere periode kørt med en CS-Server. Jeg kørt med det nyeste HL_Guard fra United-Admins og ved siden af det den nyeste version af decited server fra Valve som også henter en anti-cheat pakke hver gang man starter den. MEN AK AK .... har en ven som har en masse CS-Cheat programmer og han testede serveren. Desværre blev han kun opdaget med 1 ud af 5 cheat programmer, så det var ikke særlig fedt....
Så kontaktede jeg en af de store kanoner inden for CS-Servere i DK og de fortalte at der ikke var andet at gøre end at køre med det jeg kørte. Der fandtes ikke noget der var bedre!!! Så desværre er der ikke så meget at gøre ved det. Har også nedlagt CS-serveren....det er sgu for sygt når det ikke er fair!

Den bedste anti-cheat som de fortalte....var at hvis en person havde en k:d på 500 til 1 på 30 min så var det en cheater :o)
Avatar billede krc_ Nybegynder
16. april 2003 - 09:18 #70
dedicated :D
Avatar billede virtus Nybegynder
16. april 2003 - 09:50 #71
Hvad med en omgang Natural Selection =)
Også en HL Mod, 400Gange bedre end CS.. heh

www.natural-selection.org

Mvh
Peter
Avatar billede Chewie Novice
16. april 2003 - 10:11 #72
virtus >> det er nok ikke det fedeste spil jeg har set :o(
Avatar billede kenp Novice
16. april 2003 - 10:17 #73
Chewie -> hvis du begynder at spille black hawk down, så vil du opdage at der er lige så mange som snyder i det spil som i CS desværre er det sådan, at man kan hente gud ved hvormange forskellige "trainer" samt oplysninger om hvordan man ændre i spillet ved at decompresse spillet først og så lige rette et par steder og så spille uden de kan dø, løbe meget hurtigere hoppe sindsygt højt, lidt lige som i CS (jeg her dog aldrig prøvet cs, kun 1 gang hvor jeg fik megaslag af en 11 åringe knægt!)
Avatar billede aagaard Nybegynder
16. april 2003 - 11:16 #74
Heeey Virtus !!

Ja Natural Selection er kanont fedt ;o)
Avatar billede aagaard Nybegynder
16. april 2003 - 11:18 #75
chewie : Ok... Så tjekke jeg lige min mail her senere :)
Avatar billede lassesvend Nybegynder
16. april 2003 - 18:57 #76
et linkt til "natural selection": http://www.computergames.ro/download.php?optiune=show_download&did=547  jeg har ikke selv prøvet det endnu men fik linket af en jeg kender.

lassesvend

"nogle ville kalde mig syg... resten gør det"
Avatar billede lassesvend Nybegynder
16. april 2003 - 19:01 #77
Jeg hader snydere, lær det og spil det bag efter....

i cs hedder jeg SLAY og er altid frisk på et spil UDEN snyd....

god ferie...
Avatar billede Chewie Novice
22. april 2003 - 14:55 #78
Lukker og Slukker

Jeg kan fremover ikke få mig selv til at spille CS uden snyd .... med mindre jeg spille i netværk med vennerne .... fordi jeg ved at dem jeg spille mod på nettet snyder 80% sikkert ....såååå..... "if you can't beat them - join them" som keysersoze skrev :o)

pøj pøj ... med jeres antisnyd kamp-råb

((i ser nok ikke mere til mig i CS verden, fordi....  hvor fedt er det at spille med snyd))
Avatar billede popsy Novice
22. april 2003 - 15:10 #79
:(
Avatar billede keysersoze Guru
22. april 2003 - 15:20 #80
chewie >> vi er ved at etablere en mindre America's Army trænings wannabee gruppe af eksperter hvis det var noget?? :)
Avatar billede Chewie Novice
22. april 2003 - 15:31 #81
"America's Army trænings wannabee gruppe"  .... i CS eller hvad ??
Avatar billede kenp Novice
22. april 2003 - 15:33 #82
nope det er et spil til gratisk download :) www.americasarmy.com
Avatar billede lrd Nybegynder
22. april 2003 - 15:36 #83
jeg er frisk
Avatar billede keysersoze Guru
22. april 2003 - 15:38 #84
America's Army er et spil der ligner CS meget - bare mere realistisk, bedre grafik og gratis.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. april 2003 - 15:39 #85
hvis i altså mangler
Avatar billede Chewie Novice
22. april 2003 - 15:41 #86
keysersoze >> Giv mig lidt tid til at se om spillet er noget for mig :o) .... så vender jeg tilbage :o)
Avatar billede lrd Nybegynder
22. april 2003 - 15:44 #87
Du bliver bidt af lortet chewie :))
Avatar billede lrd Nybegynder
22. april 2003 - 15:47 #88
Er bare træt af at spille den retraining bane som jeg er nødtil for at få min honor op igen.. Men holder med keysersoze cs blegner ved siden af det spil. Er ellers totalt cs freak men er blevet bidt af dette spil.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. april 2003 - 16:48 #89
der er måske fyldt??