Avatar billede hauge1212 Nybegynder
15. april 2003 - 14:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Laptop installation af redhat

Jeg har et problem når jeg vil installere redhat på min bærbar, den kan ikke finde mit keyboard.
Når jeg kommer ind i installations programmet, efter at man har skulle trykke "enter" første gang. Så er mit kayboard helt dødt, nogen der ved om man kan køre en driver eller noget, så den virker.

Min bærbar er en "Aopen A-Book 1545L DVD/CDRW 2.0 GHz"
Avatar billede tbrf Nybegynder
10. august 2003 - 15:53 #1
Når du har bootet fra cd, og er ved 'tryk enter' for første gang, så prøv at skrive: linux nousb
og tryk enter.. virkede på min Compaq Presario 2166EA
Avatar billede sv99dk Nybegynder
07. oktober 2003 - 14:58 #2
Strongly recommend Windows 2000 & Windows XP
http://solution.aopen.com.tw/products/nb/1545.htm
Avatar billede hauge1212 Nybegynder
03. juni 2005 - 16:37 #3
Intet af det virkede. Men jeg fik en debian til at virke.