Avatar billede edelbo Nybegynder
15. april 2003 - 13:07 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde følgende ting efter installation af Win XP

Jeg har lige installeret XP på en computen med 900 mhz. Jeg ahr gjort det på 2 andre magen til, men der havde jeg ingen problemer!!

Den kan ikke finde følgende ting, og heller ikke på Win XP cd'en:

Ethernet-controller
SM-buscontroller
Multimedielydkort
Skærmkort (VGA-kompatibel)

Og jeg aner ikke hvad der sidder af ting i computeren!!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:08 #1
du kan bruge aida32
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:08 #2
her
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=aida32&tg=dl-2001

Den fortæller alt om hvad din pc indeholder
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:13 #3
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=edelbo&option=24

Få lukket nogle af dine spørgsmål makker. Og læs for pokker da de regler. Man afslutter sq sine spørgsmål ok!!
Avatar billede edelbo Nybegynder
15. april 2003 - 13:24 #4
Jeg skal nok lukke mine åbne spørgsmål så snart dette er besvaret. Jeg har lige installeret Sandra, men den kan ikke vise hvilke de det er som mangler, altså nogle informationer om dem!! Hvad gør jeg?
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:24 #5
hallo mester. Besvar lige her
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:25 #6
følger der ikke cdøer med til noget af det
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:25 #7
cd'er
Avatar billede edelbo Nybegynder
15. april 2003 - 13:26 #8
Nej, det gør der ikke. Hvad kan jeg gøre??
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:26 #9
Xp burde jo finde det hele
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:26 #10
jeg er blank. Hvis du ved hvad de forskellige ting hedder kan du gå ind og finde diverse drivere til det på nettet
Avatar billede edelbo Nybegynder
15. april 2003 - 13:31 #11
Jeg har lige tjekket en af vores andre computer, som er nøjagtig magen til denne:

Skærmkort : Intel 82845G Graphics Controller
Netværkskort: Intel Pro/100 VE Network Connector
SM-bus: Intel 82801DB/DBM SMBUS controller - 24C3

Hjælper det dig noget? Smutter lige til middag, er tilage i løbet af 15 min. Bare læg nogle svar, håber at dette hjælper dig!!
Avatar billede walte09 Nybegynder
15. april 2003 - 13:33 #12
@lrd
Du ber om at få overholdt nogle regler.....
MEN du linker ikke til dem !!!!

Jeg er selv ny og kender ikke den regl du taler om.
Jeg HAR læst reglerne her.....
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Der står ikke noget om antal åbne spørgsmål.(jeg kan se)

Er du rar at linke til hvad du taler om.
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:37 #13
Til det første: http://downloadfinder.intel.com/scripts-df/Detail_Desc.asp?ProductID=865&DwnldID=4292

Andet: http://www.intel.com/support/network/adapter/pro100/21397.htm
Kik ned på siden der burde du finde den.

den sidste kan jeg sq ikke finde :))
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:39 #14
korrekt Walte. Men at ha spørgsmål der er så gamle viser ikke ligefrem at man er seriøs her eller oz at man bare bruger det til en ting. Mange herinde har flere point ude end de har på kontoen og det er heller ikke smart. Når du har været her lidt og har brugt tid på at hjælpe og så de ikke besvare bliver du oz på et tidspunt irriteret tro mig. Var det svar nok :))
Avatar billede walte09 Nybegynder
15. april 2003 - 13:49 #15
@lrd
Tak for din forklaring.
Se havde du skrevet dette ....så forstod jeg dig fint.
Men at henvise til regler som ikke findes ...hmmm...er vel.....hmmmm  nærmest u-seriøst ?  lol

At man kan udlove flere point end man har...er naturligvis URIMELIGT ...er det mon ikke noget experten.dk vil være parat til at se nærmere på ?

PS. Du virker selv ganske seriøs :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 13:56 #16
Tak for de venlige ord :)) Ha en godt påske begge to
Avatar billede edelbo Nybegynder
15. april 2003 - 14:14 #17
Det er lykkedes mig at finde en CD fra Intel som fulgte med til en nyere computer, den kunne klare samtlige ting, så nu køre det hele igen!!

Jeg går på påskeferie i dag, så har lige noget der skal være færdigt, derfor kommer jeg først tilbage og lukker alle mine spørgsmål i næste uge.

Jeg lukker dog dette, for at vise, at jeg tager exp seriøst.

Tak til lrd, og god påskeferie til jer begge også!!
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 14:20 #18
Tak for point :)