Avatar billede math01 Nybegynder
15. april 2003 - 12:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

betale for et udd. it-support

Goddag !

Jeg har hørt af mine kammerater at der er privat firma der tilbyde IT-Support uddannelse på 2 år, hvor man kan betale 15.000 osv.

Jeg ku godt tænke mig at tag den uddannelse hos privat uddannelser istedet for på de teknikskolen.

Er der nogen der kan give mig et adresse til de privat uddannelser som byder på it-support uddan. for jeg ku ikke finde nogen, og mange tak for jeres hjælp.
Avatar billede lae Nybegynder
15. april 2003 - 13:29 #1
Nu ved jeg slet ikke hvilken uddannelse det er, men jeg tror det er klogere at tage en anerkendt uddannelse.
Det er svært at få job hvis virksomhederne ikke kender den uddannelse man har taget.
Avatar billede janemil Nybegynder
15. april 2003 - 13:31 #2
Den findes gode mulighder på aftenskole.
http://www.brock.dk
Avatar billede math01 Nybegynder
04. maj 2003 - 11:47 #3
janemil
< giv mig et svar
Avatar billede janemil Nybegynder
04. maj 2003 - 17:22 #4
Brock