Avatar billede moernmik Nybegynder
19. november 2000 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Jeg skal til at lave en hjemmeside (jeg er nybegynder). Jeg skal have et let og godt program til at lave en med. er der nogen der her nogle gode råd til et godt og let program til at lave hjemmeside med??
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 11:46 #1
FrontPage er utolig let, dog koster det en del medmindre du har invisteret i Micro$oft\'s Office Premium.
Avatar billede wermelin Nybegynder
19. november 2000 - 13:07 #2
Du kunne jo også bruge Allaire HomeSite 4.5 (det program som du har oprettet et spørgsmål til..!) Det er let og har mange gode funktioner.

Mvh
Mads W.

Avatar billede tommyf Nybegynder
19. november 2000 - 13:30 #3
Hvorfor oprettede du egentlig spørgsmålet i denne kategori?
Avatar billede lthrane Nybegynder
19. november 2000 - 14:20 #4
HomeSite er rigtig god.

FrontPage genererer efter min mening noget grumset html kode.

Jeg har oplevet et FP har genereret kode der kun kunne vises ordentligt i browseren fra samme firma. HomeSites kode ser derimod ordentlig ud i flere browsere.....
Avatar billede moernmik Nybegynder
19. november 2000 - 14:59 #5
jeg syntes ikke rigtig der var en kategori der passede til dette ? så jeg tog bare en kategori.
Avatar billede nokke Nybegynder
21. november 2000 - 15:27 #6
Stones WebWriter, som kan hentes gratis på nettet kunne også være en mulighed...
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. november 2000 - 17:14 #7
Stones WebWriter er hvis ikke helt for nybegyndere... er det ikke lidt ligesom Notesblok bare med lidt flere funktioner?
Avatar billede holm14 Nybegynder
02. januar 2001 - 22:46 #8
Netcape composter er også et udemærket program..! komputer for alle havde engang en guide til at lave hjemmesider med dette program!!!