Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
15. april 2003 - 11:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tobakken.dk Menu?

Goddag.
Prøv at se den menu der er lavet på www.tobakken.dk nederst hvor man kan klik på koncerter  om tobakken  aktiviteter  information  forsiden

så kommer der en menu op hvordan er den lavet?
Avatar billede ricky Nybegynder
15. april 2003 - 12:42 #1
kan du ikke bare lave den med http://www.dhtmlcentral.com/projects/coolmenus/ ?
Avatar billede thb Nybegynder
15. april 2003 - 12:44 #2
Kigger lige med.. :)

Thomas
Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
15. april 2003 - 13:34 #3
ricky >> Hmmm... jo men den skal jo også være gennemsigtig ligesom den på tobakken.dk
Avatar billede ricky Nybegynder
15. april 2003 - 13:50 #4
ok - om den lige kan klare gennemsigtig ved jeg ikke - i coolmenus er der tænkt på det meste... men du er nødt til selv at finde ud af om det kan lade sig gøre...
Avatar billede ricky Nybegynder
15. april 2003 - 13:50 #5
hmm... har lige kigget i sovsen til www.tobakken.dk - og der står faktisk al kode der skal til... så den kan du jo kigge i for inspiration...
Avatar billede thb Nybegynder
15. april 2003 - 14:03 #6
Det er bare ikke så fedt at tobbakken.dks menu ikke er kompatibel.
Den virker ikke i opera 7.0, men det gør coolmenu

Thomas