Avatar billede hanstik Nybegynder
15. april 2003 - 10:43 Der er 2 kommentarer

Driver til Flash card reader

Hej,

Jeg har en seriel forbundet Flash Card reader.

Men efter jeg har skiftet operativ system til Windows XP, kan jeg ikke længere få den til at fungere.
Jeg tror jeg skal have nogle opdaterede drivere installeret, så den kan køre på Windows XpP, men problemet er bare at kortlæseren er en "No name", og derfor vil jeg høre om det findes et sted hvor man kan finde en slags "universal" driver til denne kortlæser. Windows XP finder og installerer ikke kortlæseren automatisk og jeg tror derfor at jeg selv skal installere en ny driver manuelt.

På forhånd tak.
Avatar billede dee_kay Nybegynder
15. april 2003 - 12:55 #1
Fulgte der ikke WIN2000 drivere med? De virker ofte i XP...
Avatar billede hanstik Nybegynder
15. april 2003 - 14:53 #2
Nej det fulgte ingenting med. Ikke engang en manuel/papir på producenten. Den fulgte med et Digitalt Kamera. Men jeg kan se at nye USB kortlæsere ikke koster så frygteligt meget, så det kan være at jeg bare køber en ny... ;-)