Avatar billede vestv Nybegynder
14. april 2003 - 23:41 Der er 2 kommentarer

Zywall og Pro@ccess

Jeg har en del problemer med at få min wan side på min zywall 10 W til at virke sammen med TDC-proaccess med 1 fast ip adresse [siemens boksen]. Er der nogen som har en konfiguration som virker ? Jeg er meget interesseret i at høre hvad der er valgt som def. gateway på wan siden, samt hvilken nat protokol som vælges ?
Nogen med samme problemer
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 07:55 #1
Du må ikke have to spørgsmål om samme emne!! Luk det ene og lær regler som alle andre
Avatar billede supertau Nybegynder
18. juni 2003 - 11:01 #2
Jeg har gjort følgende med en 10W som kører uden problemer :

Use fixed ip
ip address : xx.xx.xx.xx <-Min WAN IP tildelt af TDC
ip subnet mask : 255.255.255.252 <- Ligeledes ifølde TDC
Gateway ip address : xx.xx.xx.xx <- TDC's IP adresse ifølge brev
Network address translation : SUA only
RIP direction : None
RIP version : RIP-1
Multicast : none

Håber det vil virke for dig også.