Avatar billede jef Nybegynder
14. april 2003 - 23:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Programmet svarer ikke !!!!!

Programmet svarer ikke - får jeg "smidt" i hovedet på alle mulige tidspunker. Word/Outlook/Excel/Explorer - overalt.
Anvender XP Pro. XP + drivere er af nyeste opdatering.
Hvem kender årsagen
Avatar billede chalde Seniormester
14. april 2003 - 23:06 #1
hvilket program?
Avatar billede chalde Seniormester
14. april 2003 - 23:06 #2
omformulerer lige.. er det eks.. word/outlook osv der ikke svarer?
Avatar billede halifax Nybegynder
15. april 2003 - 00:22 #3
har du prøvet med en Repair af din XP installation?
En rep af din windows XP laves sådan:

1. Der skal bootes op fra din Windows XP cd. Husk at BIOS skal være sat til, at cd-rom er  first bootdevice.
2. Og nu skal der trykkes på I Agree/Godkende Licens. (F8)
3. Spring det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsæt indstalation (nyindstalation)
4. Nu kan der så vælges, hvilket drev den nye indstalation skal ligge på og her er det gerne  C drev - med mindre der fx. køres med dualboot.
5. Nu kommer meddelelse om, at der er et syresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R)
og nu skal du trykke på R.
6. Nu ses at den laver en helt ny indstalation, men det gode er bare den beholder alle indstillinger og skrivebord intakt. Men du burde nu være sluppet for alle fejl og mangler.
7. PS husk at have din CD-Key klar da den skal bruges. Det er jo som en "nyindstalation" og det hele skal sættes op igen som første gang.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q315341

.......................................................................................................................................

Man kan komme ud for at miste data eller programmers opsætning efter geninstallering, reparering eller opgradering af Windows XP,
hvis den er preinstalleret OEM version. Det er informationen placeret i mapperne: All Users, Default User, Start menu, Startup group og
Shared Documents som mistes.

Det sker blandt andet, hvis man benytter en af følgende scenarier :

1. Man geninstallerer XP til samme mappe eller foretager en in-place opdatering

2. Man reparerer XP ved hjælp af boot fra CD'en og herefter vælger R (Repair)

3. Man opgraderer OEM versionen til en fuld retail version

Årsag: Når man først starter en preinstalleret OEM version af Windows XP, oprettes der følgende fil: %Windir%\System32\undo_guimode.txt.
Den er årsagen til, at ens data og opsætninger mistes, hvis en af ovennævte muligheder foretages.

For at løse problemet, slet eller omdøb da "undo_guimode.txt" filen FØR man geninstallerer, reparerer eller opgraderer
Avatar billede ms20 Nybegynder
20. april 2003 - 11:52 #4
lidt omlysninger om din computer vil være godt :-)
Avatar billede ms20 Nybegynder
29. april 2003 - 21:10 #5
JA!

kommer de oplysninger?
Avatar billede jef Nybegynder
30. april 2003 - 19:28 #6
Bedre sent end.............
Lidt om computeren:
750 mhz
512 ram
MS Office 97
VPN opkobling