Avatar billede chrillere Nybegynder
14. april 2003 - 13:41 Der er 9 kommentarer

Konstante grafikfejl i 'Black & White'

Jeg har købt PC-spillet "Black & White" i en classic udgave. Problemet er at når jeg spiller spillet er det smækfyldt med grafikfejl der gør det næste umuligt at se hvad der sker.

Som sagt er det kun grafikken der er problemer med.
Min computer består af en P4 2.4GHz, 512Mb PC3000 og et MSI Geforce4 TI-4800SE

Jeg har hentet opdateringen til B&W på deres hjemmeside og jeg har installeret DirectX 9 og den nyeste detonator driver!

Hvad kan skylde problemet?
Avatar billede chalde Seniormester
14. april 2003 - 17:24 #1
prøv med en lidt ældre detonator... de nyeste er ikke altid gennemtestet...
vil anbefale og prøve en whql driver først.. http://download.nvidia.com/Windows/40.72/40.72_winxp_WHQL.exe (windows xp)
men grafikfejl kan også betyde for varmt grafikkort.. har du clocket på det? har du god airflow i dit kabinet?
Avatar billede chrillere Nybegynder
14. april 2003 - 18:30 #2
kortet er hverkent varmt eller clocket og der er en god 'flow'...
Avatar billede chalde Seniormester
14. april 2003 - 19:39 #3
har du prøvet driverne?
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 19:46 #4
jeg køre med 40.72 og den funker perfekt. Skiftede på et tidspunkt driver for at prøve men det endte med det fuckede op for mig men prøv min version
Avatar billede lrd Nybegynder
12. maj 2003 - 20:21 #5
Feedback eller afslut!!!
Avatar billede chrillere Nybegynder
03. juni 2003 - 09:35 #6
har prøvet nogle af de ældre WHQL drivere, men der er stadig fejl, nu har jeg sendt en mail til Lionhead så nu får vi at se hvad de siger til det...
Avatar billede bauner Nybegynder
08. juni 2003 - 16:24 #7
Dit gfx understøtter ikke dx9...
Avatar billede chalde Seniormester
10. juni 2003 - 00:13 #8
bauner -> Hvad hjælper det?
Avatar billede bauner Nybegynder
10. juni 2003 - 04:49 #9
P.t. er der ingen spil der understøttes af DX9. Er det kun i det spil du har problemer? Dit system burde kunne trække hvad som helst. Jeg har endnu ikke oplevet et spil mit POV GF4-Ti-4800SE ikke kan køre. Har P4 2,53@2.91, 1GB PC2700 på Asus P4PE