Avatar billede valium Nybegynder
14. april 2003 - 13:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

underlige streger?

Hej gutter!

Jeg sidder og laver noget video i Premier, men jeg har fået et ret irriterende problem; når jeg eksporterer video, så bliver de lyse toner "tværet" fuldstændig ud. Hvad gør jeg galt?

Link til et clip, der burde illustrere problemet:

http://test.lindbladcom.dk/video/eksperten.wmv

mvh
Mikkel
Avatar billede henninga Novice
15. april 2003 - 00:16 #1
Hvad mener du med "tværet" ud - umiddelbart ser det da fint ud.
Det er interlaced, men det skal det jo være til TV.
HenningA
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. april 2003 - 13:48 #2
Jeg kan ikke lige huske fremgangsmetoden til at gøre et video ikke-interlaced i Premiere, men i VirtualDub skal du ind under Video->Filters... og vælge deinterlace. Bare hvis det kunne hjælpe! ;)
www.virtualdub.org

//hermandsen
Avatar billede valium Nybegynder
16. april 2003 - 14:35 #3
Kan I ikke se de streger der er på f.eks. han arm, når han bevæger den? - det er dem jeg mener!

/mikkel
Avatar billede henninga Novice
18. april 2003 - 23:51 #4
Jo dem kan jeg godt se - det er fordi videoen bliver afspillet på en computerskærm - hvis du afspiller på et TV er de der ikke.

I Premiere under Export Timeline>Movie skal du vælge Settings og så gå til "Keyframes and Rendering" og ved punktet "Fields" vælge NO FIELDS.
HenningA
Avatar billede henninga Novice
18. april 2003 - 23:52 #5
Det var svaret.  -  HenningA
Avatar billede henninga Novice
21. april 2003 - 20:24 #6
Finder du ud af noget ??
Avatar billede valium Nybegynder
22. april 2003 - 10:32 #7
Hejsa -  har lige været på påskeferie. Tak for svaret, jeg tester i løbet af dagen!
Avatar billede valium Nybegynder
22. april 2003 - 10:46 #8
Ved du om det også er muligt at ændre dette, når man eksporterer som WMV?