Avatar billede taste Nybegynder
14. april 2003 - 11:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Log ind?

Jeg har 2 maskiner stående den ene kan logge ind på ofir og den anden kan ikke hvorfor ???
14. april 2003 - 11:30 #1
Det skyldes formentlig, at der ikke tillades cookies på den maskine, som IKKE kan logge på.

Men Access-gruppen er ikke den helt rigtige kategori at spørge om dette i (Access er en Database og har ikke som sådan noget med 'Adgang' at gøre)
Avatar billede taste Nybegynder
14. april 2003 - 11:39 #2
Undskyld så til en anden gang hvor skal den så ligge hene?
Og jow den har tilladelse til cookies jeg ved ike om maan skal genstarte for at det duer..
14. april 2003 - 11:47 #3
hmm, måske...normalt er det nok at genstarte browseren...
Hvis du har en firewall eller andet filter, som begrænser adgangen til interenettet, kan fejlen også ligge her.

Du kan evt gå i Internetfunktioner->Beskyttelse af personlige oplysninger->"Rediger" og skrive ofir.dk i webadresse-feltet og derefter trykke "Tillad".

Endelig kan det være din Java, som trænger til opdatering!

(Der er sikkert også andre fejlkilder, men dette er dem, som jeg selv har haft problemer med)
Avatar billede taste Nybegynder
14. april 2003 - 11:48 #4
Hvor er det jeg lige kan hente en opdatering til java?
14. april 2003 - 11:54 #5
prøv på microsoft opdateringsside til internetexploreren:
http://www.microsoft.com/windows/ie_intl/da/download/default.asp
Avatar billede taste Nybegynder
14. april 2003 - 12:19 #6
Jamen er m$ ikke blevet tvunget til ikke at lave java mere? det mener jeg kun det er sun der laver..
14. april 2003 - 12:21 #7
øh....det skal jeg faktisk ikke kunne sige!??
Avatar billede taste Nybegynder
14. april 2003 - 12:40 #8
Mindre sejt .. men tak for hjælpen da nu mangler jeg bare at det lille kvaj kommer hjem og taster sin kode så jeg kan få fikset problemet(min lillebror kommer hjem altså)