Avatar billede moghasu Praktikant
14. april 2003 - 10:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Password

Min win 2000 kommer nu frem ved loadning og spørger om der ønskes nyt password og at det gamle udløber om 7 dage.
Hvordan kan det være og hvad pokker gør jeg.
Avatar billede nogetfx Nybegynder
14. april 2003 - 10:24 #1
Hø-klik på "denne comp" -> Manage/administrer -> Local Users and Groups -> users -> Find din bruger -> check "pass" never expires af

Jeg sidder med en UK, men jeg håber at du kan finde det hvis du sidder med en Dk

/Lars
Avatar billede kenn-s Nybegynder
14. april 2003 - 10:37 #2
er der ikke noget med at passwords ligger i pwl filer og at disse kan slette ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. april 2003 - 11:07 #3
på dansk
Kontrolpanel>Administration>Computeradministration>Lokale brugere og grupper> find navnet og dobbeltklik på den - under generelt skal "Adgangskoden udløber aldrig" krydses af, den andre felter skal være tomme.
Avatar billede advize Nybegynder
14. april 2003 - 12:39 #4
I windows 95/98/ME ligger der PWL filer, men de findes ikke på 2000/XP maskiner!
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. april 2003 - 12:50 #5
det er fordi sikkerheden er større på Win2k og WinXP.