Avatar billede sport Nybegynder
14. april 2003 - 03:58 Der er 4 kommentarer

TOP Go´ Freelance JOB, tilbydes JAVA "hajren"

Vi ER p.t. ved at gå igang med at udvilklinge en ny Web Portal (som Hasterr lidt), Portalen skal bygges på IBM WEBSphere Express & på så køre en IBM DB2 Express Database.

Det vi skal have lavet er en hel Portal med bl.a. en heftig e-shop, Supplyer Chain Managent, kampagne modul, afstemning modul etc.... omtrent ALT hvad man kan komme i tanke om af forskellige features. Så det bliver altså en stor Portal. Hvilket vi altid har mange af.

KKan du løse sådan en opgave for os ? Eller kender du en der kan programmere (KANON GODT) i JAVA, Det skal siges at det er vores MEGET KLARE ønske at finde så meget Open Source etc. eller noget andet vi kan bykke videre på, så vi ikke skal start helt fra "bunden" ER DU KLAR - SÅ ER VI KLAR !!! Ring evt. til Martin Picco på 45-945555. hvis du har spørgsmål.
Avatar billede disky Nybegynder
14. april 2003 - 09:27 #1
Og hvad er lønnen ?
Avatar billede quaid Nybegynder
14. april 2003 - 09:37 #2
Det bliver vist en dyr omgang at sidde og opfinde den dybe tallerken igen.
Der er uden tvivl nogle der har noget JAVA kode liggende der kan meget af det du efterspørger, men derfor er der jo ingen garanti for at de vil ud med det.
Der findes mange færdige løsninger til overkommelige priser.
QD::
Avatar billede mfalck Praktikant
14. april 2003 - 12:01 #3
hvad er tidshorisonten for dette projekt ?!? det lyder som noget som skulle være færdigt i går ...

jeg tror måske at man kan tage udgangspunkt i projektet: open for business

http://www.ofbiz.org/
Avatar billede mfalck Praktikant
18. april 2003 - 11:51 #4
hm - gad vide om det ikke blev til noget aligevel ?