Avatar billede brops Nybegynder
14. april 2003 - 00:41 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

hvem skal jeg bruge???

(4:)
jeg står og skal finde en billig hoster, men den skal dog kunne nogle ting, den skal understøtte ASP, Acces databaser og det jeg henviser til her: (autoreply)

30 point for bedste svar (deles ikke op), gives til første med det svar der rammer mine krav.
(billig er ikke over 500 kr om året incl. oprettelse)
Avatar billede brops Nybegynder
14. april 2003 - 00:42 #1
Avatar billede dly Nybegynder
14. april 2003 - 02:20 #2
www.b-one.dk!!!
9 kr. pr måned, det fås ikke billigere!
Held og lykke!
Avatar billede dly Nybegynder
14. april 2003 - 02:22 #3
Er det OK?
Avatar billede jakki Nybegynder
14. april 2003 - 09:18 #4
så ville jeg bruge www.secnet.dk de er billige og kvaliteten er i top
Avatar billede nnadk Nybegynder
14. april 2003 - 10:03 #5
www.b-one.dk understøtter ikke Acces databaser!!!!! Samtidig fungere deres servere ikke helt optimalt altid!!!
http://www.find-webhotel.dk/ kan vel altid bruges!!
Avatar billede giang Nybegynder
14. april 2003 - 11:23 #6
Avatar billede brops Nybegynder
14. april 2003 - 13:10 #7
desværre dly b-one har jeg dårlige erfaringer med og de understøtter ikk acces som nnadk oxo siger...:) kigger på de andre
Avatar billede x-plo Nybegynder
15. april 2003 - 18:13 #8
web10.dk – helt klart! Jeg har et par domæner der (med et hotel) og dem har der aldrig været problemer med!
Og så giver jeg kun 10,- om måned for mit hotel - jiir!
Du kan jo selv se priser på web10.dk, jeg har til dato ikke fundet en udbyder der kan tilbyde det samme til så billig en penge (jeg har ledt længe og grundigt, før jeg valgte min udbyder).
Avatar billede brops Nybegynder
24. april 2003 - 21:21 #9
jeg bruge ingen fandt en sponser... så jeg deler pointsne med jer er det ok????

hmmmgør det squ bare...