Avatar billede romeonet Nybegynder
13. april 2003 - 21:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Remote probs

Jeg har lige formattet min trial windows efter 14 dage og har instaleret på ny, men denne gang kan jeg ikke logge på via remote, har "vidst" sat den op på samme måde, men får denne fejl:
"You do not have the proper encryption level to access this session"

hvad kan det være ?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
13. april 2003 - 21:23 #1
Endnu et spm uden kategori - hmm
Avatar billede cpufan Juniormester
13. april 2003 - 21:40 #2
det betyder at du prøver at logge på, med et andet krypteringsniveau, end værten er indstillet til. du skal ændre dit sikkerhedsniveau opad eller nedad, indtil du finder samme niveau som værten er indstillet til.
Avatar billede romeonet Nybegynder
13. april 2003 - 21:44 #3
uden kategori ?
Avatar billede romeonet Nybegynder
13. april 2003 - 22:06 #4
Well det er en Windows XP pro der skal remote en Windows 2003 ( via LAN )...
Billed af fejl: ftp://www.cs-dad.dk/ko/remote.JPG
Hvordan ændre jeg de lan-sikkerhedsinstillinger cpufan nævnte før ?
hvad info vil i ha ?
Avatar billede romeonet Nybegynder
13. april 2003 - 22:07 #5
www.cs-dad.dk/ko/remote.JPG <--- der... det går godt i dag hva =)
Avatar billede fadrian Nybegynder
24. juni 2003 - 12:55 #6
hvis du har sat kryperingsniveauet til det højeste på Serveren, skal du bruge rdp 5.2 klienten som findes på server cd´en, alternativt kan du sætte niveauet ned på serveren