Avatar billede rowsing Nybegynder
13. april 2003 - 18:22 Der er 8 kommentarer

Mp 3 afspiller

Jeg har en aiwa mm-ex300 den er rimelig gammel så prog.+ driver der medfulgte fungerer ikke i xp kun i win. 98 de driver der er på aiwa's egen hjemme side virker heller ikke. den bruger liquid audio til at overføre med jeg har også anskaffet mig 6.x der virker i xp men denne overfører understøtter i mm-ex300 kun andre mp 3 afspillere håber i kan hjælpe!
Avatar billede fromsej Praktikant
13. april 2003 - 18:27 #1
Avatar billede alleykat Nybegynder
13. april 2003 - 20:38 #2
øøh det syn's jeg da ikke lyder så dårligt? Jeg mener, http://www.jp.aiwa.com/mm/ex300/dl/ex300_lpv6.html

Der står tydeligt på siden fromsej henviser til at den alm. LP6 fra Liquid ikke kan bruges.
Og der står tydeligt på ovenstående link, at den ikke kan 'tåle' opgradering fra tidligere versioner. Så måske bare afinstallere det hele og prøve med ovenst.? :)
/AlleyKat
Avatar billede 1nsane Nybegynder
14. april 2003 - 12:10 #3
http://www.jp.aiwa.com/mm/ex300/dl/dl_license.html

sig agree til de betingelser også kommer du ind til en driver jeg vil tro virker
Avatar billede rowsing Nybegynder
15. april 2003 - 18:36 #4
DER ER ingen af disse link der fungerer den skriver at jeg skal bekræfte (confirm) mit serial nummer hvilken jeg har gjort 100 gange og dette fungerer stadig ikke
Avatar billede fromsej Praktikant
15. april 2003 - 18:45 #5
Jeg har hentet driveren fra 1nsane´s link.
smid en mail, så sender jeg den.
Men den er kun op til win2K.
Avatar billede rowsing Nybegynder
26. april 2003 - 17:43 #6
Min mail er rowsing@hotmail.com  men jeg skal bruge en driver til xp men den kan også hentes på aiwas hp man skal skrive serie nummeret på afspilleren det der står bag i men den accepeterer det ikke og siger det er et forkert serie nummer, dette kan jeg ikke forstp da jeg har købt afspilleren hos fona og derfor burde det kun være mig der har kunne bruge dette nummer.
Avatar billede alleykat Nybegynder
17. juni 2003 - 03:21 #7
Lukketid? Og er det lykkes? =)
Avatar billede alleykat Nybegynder
29. juli 2003 - 01:35 #8
*stepdanser mens vi venter på nyt*