Avatar billede mihi Nybegynder
18. november 2000 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player 7

Jeg har problemer med Media Player. Jeg får meddelelsen ‘fejl i wmpcore.dll’, som ligger i c:\\windows\\system, er på 809 KB og fra 8/8 2000.
Jeg kan ikke finde wmpcore.dll på ME-cd’en.
Jeg har tidligere i win 98 SE installeret Playeren samt en patch (wmsu28412.exe), altså før jeg installerede ME. Kan det mon have betydning?
Avatar billede krusell Nybegynder
18. november 2000 - 18:56 #1
Har du installeret winME ovenpå Win98?
Det er ikke optimaly, nemlig. Øger fejlene...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. november 2000 - 19:55 #2
Jeg søgte på wmpcore.dll og fandt dette link, vor der beskrives visse Mediaplayer 7.0 fejl...

http://www.nwlink.com/~zachd/pss/pss.html

/Nikolaj
Avatar billede cujo Nybegynder
20. november 2000 - 19:43 #3
jeg har prøvet det samme jeg downloade wimmediaplayer også var den ok
Avatar billede truti Nybegynder
06. december 2000 - 11:50 #4
Hey måske i lige skulle sige \"Vis alle filer\" får ikommer med disse kommentarere......

Dll er er usynelige filer i windows Me, 98, 95...

På Me cd\'en ligger diverse dll, sys ogv. i setup filer der er pakket med cryptering.

download Media Player igen og så skulle det virke hvis ikke overstående virker. Da jeg instalerede Me ovenpå 98 virkede det godt nok (Jeg har slettet me igen da det er for latterligt.)