Avatar billede mr.dall Nybegynder
13. april 2003 - 12:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brænde video Cd'er

Jeg vil gerne kunne afspille mine film som jeg har på min computer på min dvd maskinen,
jeg bruger nero bruning og vælger video cd, og vælger fx 007 - Die Another Day, trykker på brænd cd x12 , står den og arbejder i flere timer, men unden at brænde  en cd,

Hvad er der galt, hvad findes der af andre programmer der kan brænde video cd
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 12:15 #1
Hvor har du den 007 film fra ???
DVD rip ? DivX ?
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 12:16 #2
Når du skal konvertere til VCD skal du bruge TMPGEnc.
Kig evt. her: http://www.dvdrhelp.com/tmpgenc.htm
Avatar billede disky Nybegynder
13. april 2003 - 12:18 #3
Den film har du med ret stor sandsynlighed ikke fået på lovlig vis !

ALtså beder du om hjælp til noget ulovligt, hvilket ikke er tilladt her på sitet.

Luk omgående dit spørgsmål.

Eller kom med en forklaring på hvordan du har fået den film lovligt.
Avatar billede coldasice Nybegynder
13. april 2003 - 12:29 #4
disky, det var et exempel  ...... vælger fx 007
Avatar billede coldasice Nybegynder
13. april 2003 - 12:30 #5
Der er masser af sites med forklaringer.... bare søg VCD
Avatar billede Slettet bruger
13. april 2003 - 12:39 #6
coldasice>> Det var da et mærkligt eksempel. Nå nu filmen højst sandsynlig er ulovlig, hvorfor så ikke vælge et andet eksempel.
Jeg mener bare ikke det er så kløgtigt be' om hjælp på den måde. (chancen for at få hjælp er ihvertfald ikke go')
Avatar billede bentn Nybegynder
13. april 2003 - 14:10 #7
du hjalp ham da ;)