Avatar billede plentyotoole Nybegynder
13. april 2003 - 10:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Messenger

Jeg har lige installeret messenger plus og vil gerne have messenger til at tjekke 2 email adresser på samme tid, men jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive under "Server". Gør I??
Avatar billede dennism Nybegynder
13. april 2003 - 10:32 #1
Der skal du vel skrive serveren, hvorpå den skal tjekke for nye mails!
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
13. april 2003 - 10:48 #2
Du går ind under POP maiol, og trykker på Second (så kan du udfylde nummer 2 mqail den skal checke)
Avatar billede plentyotoole Nybegynder
13. april 2003 - 11:57 #3
Ja alt det ved jeg godt.. Svaret jeg leder efter er, hvad skal der stå inde under rubrikken "server"???
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
13. april 2003 - 11:59 #4
Har du en hotmail? Så aner jeg det ikke... Ellers, (hvis du bruger outlook express) funktioner - konti, der kan du se det
Avatar billede dennism Nybegynder
13. april 2003 - 12:00 #5
HVad er din email-adresse? For det afhænger jo af din mail-udbyder!..
Avatar billede plentyotoole Nybegynder
13. april 2003 - 13:20 #6
Jeg har en hotmail adresse