Avatar billede trivial_clemme Nybegynder
13. april 2003 - 00:09 Der er 6 kommentarer

pocketsize kamera med min. 3x optisk..

jeg har søgt lidt rundt omkring, for at finde et pocketsize kamera til rimelig pris.. med min 3x optisk zoom og 2 megapixels..

Har fundet frem til Canon IXUS v3, Casio Exilim EX-Z3 og et Pentax Optio S..

Kender I nogen I kan anbefale ? er meget vigtigt!
pris omkring: 2500-4000 kr.
Avatar billede bredker Nybegynder
13. april 2003 - 00:14 #1
det canon ixus du selv har fundet er et rigtigt godt køb til de penge
det er der normalt aldrig problemer med og det tager gode billedder
Avatar billede tmoller Nybegynder
13. april 2003 - 01:05 #2
Jeps, Ixus er rigtigt godt !
Avatar billede trivial_clemme Nybegynder
13. april 2003 - 11:15 #3
ja, ved jeg.. Det har bare "kun" 2x optisk zoom... VEd ikke helt om det er nok.. Kommer nok til at zoome en del, da billederne mest bliver af sports begivenheder.. og man sidder aldrig specialt tæt på dem :/

Så kan man også vende det om og sige om 3x er nok ? Bare svært at finde et pocketsize, med mere end 3x zoom..
Avatar billede jensendk Nybegynder
14. april 2003 - 08:54 #4
http://www.msfn.org/win2k3/entax'en er ret genial. eN kollega af mig har det, MEGEt småt,  rigtig gode billeder, og så er prisen rigtig god for kvaliteten..
Avatar billede jensendk Nybegynder
16. april 2003 - 07:52 #5
Ville egentlig have skrevet Pentax i ovenstående *suk*
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 22:50 #6
lukketid