Avatar billede xenomorpheus Nybegynder
12. april 2003 - 22:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af Counter-Strike Server A - - - Z !?!?! 200 point

Hejsa....

Jeg skal have sat en dedicatet Counter Strike server op !

Men hvordan ?!?!

Båndbrede og maskinkraft skal der ikke tænkes på.

Jeg giver ikke point for endnu et link.

Jeg vil gerne have det udførligt, fra en som har forstand på det :o)

Har ALDRIG roddet med opsætning før.

Jeg har ledt over alt på æ web og spurgt på netcafé'er
(Som bare bestiller TeleDK til at sætte dem op), uden held.
Avatar billede lennilg Nybegynder
12. april 2003 - 22:08 #1
Jeg her forstand på det, connect til min CS, server og se om det er sådan du vil have det, så kan vi snakke videre om det...

130.228.87.188:27015 Joolz [CS] v1.5 Server #2
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
12. april 2003 - 22:13 #2
Er det windows eller linux server ??
Avatar billede tuctoh Nybegynder
12. april 2003 - 22:14 #3
er det på linux eller windows du vil have det sat op?

Hvis det er på windows, skal du bare lave en ganske normal installation af halflife, og starte den fil der hedder hlserve eller noget i den retning... prøv dig frem.
I mappen er der en del *.cfg filer - åben dem med notepad, og ret i dem... de fleste steder er der ret gode beskrivelser i selve filen.
Avatar billede lennilg Nybegynder
12. april 2003 - 22:17 #4
ICQ 174200034
Avatar billede lennilg Nybegynder
12. april 2003 - 22:19 #5
xenomorpheus, hvis du har ICQ, så lad os snakkes videre der !
Avatar billede xenomorpheus Nybegynder
12. april 2003 - 22:19 #6
Det er på en Windows maskine.... jeg ved godt at det ikke lige er det mest stabile....men.... SH !!!!

men....det er en generelt opsætning fra a - z jeg er interresteret i

1) installer xxxx
2) gør xxxxx
3) så skriver du xxxx

O S V :o)
Avatar billede lennilg Nybegynder
12. april 2003 - 22:20 #7
Eller MSN, på lennilg@mailme.dk
Avatar billede lennilg Nybegynder
12. april 2003 - 22:22 #8
Add mig lige igen på ICQ, mit fucker lige lidt op :D
Avatar billede wl-shadow Nybegynder
12. april 2003 - 22:37 #9
okay ser ud som i har styr på det :-)
Avatar billede lennilg Nybegynder
12. april 2003 - 23:16 #10
Cool!
Avatar billede popsy Novice
12. april 2003 - 23:59 #11
Regler for brug af eksperten.dk
2.1.12.: Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere.

2.1.13.: Det er ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).
Avatar billede fcs Novice
15. april 2003 - 10:28 #12
Xeno... og lennilg>> Det i laver er ikke tilladt ifølge ekspertens regler. I har hermed 5 dage til enten at redegøre for hvordan problemet blev løst (ICQ-log kunne være en måde) eller til at levere pointene tilbage. Sker dette ikke, deaktiveres brugerne.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
21. april 2003 - 10:55 #13
Ingen reaktion fra brugerne - begge deaktiveres