Avatar billede anders_skov Nybegynder
12. april 2003 - 21:34 Der er 3 kommentarer

Tip til selvbyggede trommer

Hey

Mit spørgsmål går ud på, at jeg vil prøve at bygge en slags bongotromme selv. Det er altså ikke en tromme til et trommesæt, men en samba/bongotromme jeg vil bygge.

Er der nogen der har prøvet at bygge en, og i så fald, hvor kan jeg købe materialerne henne?
Jeg ved ikke hvad mit maksimumbeløb er, da jeg ikke ved hvad materialerne koster.

Tak fra

anders_skov
Avatar billede delvis Nybegynder
12. april 2003 - 21:37 #1
Jeg har aldrig bygget en tromme fra bunden, men har dog skiftet skind på bongotrommer et par gange. Hvis du bor i nærheden af Århus, kan du købe materialerne i enten DrumCity eller Slagtøjscentret. Slagtøjscentret har dog også en afdeling i København.
Avatar billede doggy82 Praktikant
12. april 2003 - 22:09 #2
Fæld et træ.
Og skyd en ko.
Udhul træ.
Riv skind af ko.

This is how u make a drum  ;-)
Avatar billede anders_skov Nybegynder
13. april 2003 - 19:53 #3
Tak for tips'ne. Men prøv lige at være lidt seriøs (doggy82).
Jeg bor i Roskilde på sjælland, så jeg kan ikke lige drøne ned i Århus, og handle ind. Ellers tak