Avatar billede sampras Nybegynder
12. april 2003 - 13:27 Der er 10 kommentarer

Edonkey - kan ikke afspille mine hentede filer.

Hey.

Har ikke andet end problemer med edonkey. Nu har jeg endelig fået hentet nogle film, men jeg kan ikke afspille dem nogle steder. Hvordan gøres det?

Pete
Avatar billede keysersoze Guru
12. april 2003 - 13:29 #1
du skal formentlig bruge et specielt codec - divx

www.divx.com
Avatar billede sampras Nybegynder
12. april 2003 - 13:31 #2
Jamen, jeg har codecs. I hvilken player skal det afspilles? Min Windows Media Player vil ikke engang genkende filen.

P
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
12. april 2003 - 13:33 #3
Så er det muligvis Xvid, du skal bruge:
http://www.divx-digest.com/software/xvid.html
Avatar billede keysersoze Guru
12. april 2003 - 13:43 #4
kan WMP ikke afspille filmen kan andre formentlig heller ikke. Du kan selvfølgelig prøve med fx RadLight eller DivX Player.

Hvad sker der eller sker der ikke når du forsøger at afspille?
Avatar billede sampras Nybegynder
12. april 2003 - 13:47 #5
Det ser mystisk ud. Hverken DivX eller WMP genkender overhovedet filerne, og der er jo ikke nogen player bygget ind i edonkey, som der f.x. er i Kazaa. OG jef synes heller ikke rigtigt, der er nogen forklaring på edonkey.

P
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
12. april 2003 - 13:50 #6
Det kunne jo også være at der var noget i vejen med dine filer. Kan du afspille andre end dem, du lige nævner her?
Avatar billede sampras Nybegynder
12. april 2003 - 13:53 #7
Ja - alle fra Kazaa kan sagtens afspilles, men ikke dem fra edonkey.
Avatar billede chalde Seniormester
12. april 2003 - 13:55 #8
hvilke film snakker vi om her?
Avatar billede sampras Nybegynder
12. april 2003 - 15:23 #9
Det er noget med, at de ligger i temp-mappen og derfor kan de ikke afspilles.
Avatar billede lrd Nybegynder
13. april 2003 - 08:15 #10
er det overhovedet lovligt at hente film ned????