Avatar billede ksm Nybegynder
12. april 2003 - 13:25 Der er 9 kommentarer

GTA 3 +Ingen Politi

Hej!
Jeg har lige opgraderet min comp fra Win 98 til Win XP, da jeg sys at XP er et federe styresystem.

Nu har jeg så et lille problem!
Jeg spiller meget GTA 3.
Jeg starter spillet, og begynder at køre rundt! så finder jeg ud af, at li meget om jeg banker ind i en politi bil, eller skydder på en, så blinker en enkel stjerne ud fra det der når man politiet efter sig, den blinker en gang og går væk igen!
Altså, jeg kan ikke få politiet på nakken mere!
Hvad kan problemet være tror i eksperter ?

På forhånd tak.
Avatar billede ksm Nybegynder
12. april 2003 - 13:29 #1
er nok et tricky ? det her :-)
Avatar billede chalde Seniormester
12. april 2003 - 13:37 #2
prøv og installér gta igen... ellers prøv og tæv løs på polititet, dræb mange fodgængere/betjente osv...
Avatar billede ksm Nybegynder
12. april 2003 - 13:40 #3
det har jeg prøvet!" altså begge dele!
Avatar billede chalde Seniormester
12. april 2003 - 13:47 #4
det virker meget mærkeligt... jeg ka sq ik gå i fred på gaden i mit uden og få politiet efter mig.. bare fordi jeg hamre en fodgænger ned foran politistationen...
Avatar billede ksm Nybegynder
12. april 2003 - 13:57 #5
hehe! lol
Hør her, jeg kan godt få dem efter mig, men så skal jeg virkelig lave meget Ballede, altså i Spillet GTA 3. hvis jeg skyder en gang på en politi bil sker der intet, ik andet end at 1 stjerne blinker en gang og forsvinder igen! og skulle også få politiet efter sig, hvis man prøvede på at stjæle deres bil! men næ næ! de er sq lige glade!
Virkelig et mærkeligt problem sys jeg!
Avatar billede ksm Nybegynder
12. april 2003 - 14:12 #6
slet ingen der har været udsat for dette problem ?
Avatar billede simonsen-peter Nybegynder
12. april 2003 - 14:34 #7
Det lyder mystisk.. Findes der en options-menu hvor du kan vælge sværhedsgrader Fx easey - normal - hard. Det ku jo være du har kommet til at indstille den til easey.

MVH

Peter.
Avatar billede ksm Nybegynder
13. april 2003 - 11:15 #8
ja simonsen-peter, men det er der ikke! desværre!
Avatar billede doomhammer Nybegynder
16. maj 2003 - 13:02 #9
Prøv at installer spillet UDEN alle de der trainers og cheatpatches bagefter....