Avatar billede sthen Nybegynder
12. april 2003 - 11:01 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Hvem skal jeg vælge

Jeg har en kunde, som skal have flyttet sin hjemmeside fra KMD til et andet webhotel, men spørgsmålet er nu hvilket vi skal vælge.

Kravet er en MEGET hurtig dataforbindelse samt et yderst stabilt webhotel, med pålidelig daglig telefonsupport.
Webhotellet skal samtidig understøtte Php, MySQL samt PhpMyAdmin. Naturligvis skal der være trafik i ubegrænset mængde, POP3 (ubegrænsede), osv. osv.

Prisen er MINDRE VIGTIG.

Hvilke muligheder er bedst.
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2003 - 11:03 #1
www.webpartner.dk kan nok klarer den.

Jeg er pt. megget imponeret over www.web10.dk og deres systemer. Umildbart vil jeg sige at de kan tilbyde ordentlig support og dataforbindelse, men hvis du er villig til at ofre 700 i måneden i stedet for de 10kroner de tager, så kan du nok få noget bedre et andet sted.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. april 2003 - 11:06 #2
Der er ikke noget der hedder "trafik i ubegrænsede mængder"
Avatar billede sthen Nybegynder
12. april 2003 - 11:07 #3
Det er netop derfor jeg skriver at prisen er mindre vigtig.
Kender godt web10, men synes ikke deres dataoverførsel sker hurtigt nok
Avatar billede sthen Nybegynder
12. april 2003 - 11:08 #4
>> erikjacobsen

Det kan da godt være at det ikke hedder sådan, men du ved jo godt hvad jeg mener - ik' ??
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. april 2003 - 11:09 #5
Nej - faktisk ikke. Har du brug for rigtig meget trafik, som man
kunne læse din kommentar, kan du ikke tage et af de danske
der reklamere med "ubegrænset trafik". Det er nemlig lodret løgn,
hvis man læser det med småt.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
12. april 2003 - 11:09 #6
Jeg kan helt klart anbefale www.rackserv.com, men ellers er www.scannet.dk et oplagt valg.

"Ubegrænset trafik" findes iøvrigt ikke, der et blot et loft over hvornår man skal begynde at betale for ekstra trafik :-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2003 - 11:09 #7
Så vælg da Telia eller Teledanmark.
Avatar billede brevkasserne Nybegynder
12. april 2003 - 11:09 #8
Jeg vil selv anbefale http://wannafind.dk.
Har selv 4 webhoteller hos dem, samt refereret en masse kunder til dem, og der har ingen klager været endnu. 7-9-13!
Deres oppetid er særdeles god, samt en hurtig og stabil linje og god service!
Så det er mit forslag!
Avatar billede tommyf Nybegynder
12. april 2003 - 11:12 #9
erikjacobsen >> Her er et godt eksempel, se i bunden: http://www.rackserv.com/windows.asp

Så kan begrebet "Fri Trafik", hvis ikke være defineret mere klart :)
Avatar billede jakki Nybegynder
12. april 2003 - 11:23 #10
jeg ville anbefale www.secnet.dk har kun gode erfaringer med dem de hvad du skal bruge
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
12. april 2003 - 11:46 #11
www.adux.dk

Det er scannets linux-hoteller med Php, MySQL samt PhpMyAdmin.

www.pil.dk

også en stabil samarbejdspartner.

www.webpartner.dk

Her har jeg selv gode erfaringer
Avatar billede sthen Nybegynder
12. april 2003 - 11:58 #12
Det er da en mængde gode forslag, mon der er flere ????
I har da fået listet en del op, som jeg aldrig tidligere har hørt om.
Avatar billede sthen Nybegynder
12. april 2003 - 14:26 #13
I får lidt points allesammen som tak for hjælpen
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
13. april 2003 - 13:08 #14
Jeg ville holde mig langt væk fra www.webpartner.dk!

Vi har lige flyttet vores servere fra Webpartners lokaler pga gentagne nedbrud (på trods af at de siger de har 3 backbone linier).

Vi havde nær ikke fået lov til at flytte vores EGNE servere ...

Jeg troede ellers at webpartner var nogle af de mest seriøse, men sådan kan man jo tage fejl...
Avatar billede rst Nybegynder
26. maj 2003 - 14:08 #15
http://www.rackserv.com/windows.asp er et godt bud, de ligger hos www.jay.net, dvs. 1000 mbit/s forbindelse, og de HAR mere end 1 backbone linie..
Held og lykke med valget.