Avatar billede blake Nybegynder
12. april 2003 - 08:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

prisforskel på ddr-ram

jeg har fornyligt været inde på edbpriser.dk, for at kikke på ddr-ram, men til min overaskelse er der mange forskellige priser på rammene.

og der til mit spørgsmål?: hvorfor den prisforskel på forholdsvis de samme ram?.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 08:25 #1
Måske er det ene SD ram, og det andet DDR ram??
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 08:25 #2
Og DDR ram er jo betydeligt bedere en SD ram...
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
12. april 2003 - 08:35 #3
sorry, læste det ikke helt igennem. SORRY!
Avatar billede peet-49 Novice
12. april 2003 - 08:49 #4
Alt afhænger af den enkelte forretning, hvordan de køber ind, hvor meget de vil tjene, så derfor den store forskel på priser.
Avatar billede blake Nybegynder
12. april 2003 - 08:52 #5
så kvalitets mæssig, er der ingen forskel.
Avatar billede rs2000 Nybegynder
12. april 2003 - 09:06 #6
Det er heller ikke lige meget om det er pc1600 eller pc3700 (eller de modeller imellem)
Jo højere tal,jo hurtigere frekvens kan de køre på.
Ang. kvalitet,så er Kinston eller Samsung i den bedste ende,af skalaen.