Avatar billede mathiash Nybegynder
11. april 2003 - 17:51 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Site vurdering :-D

Hej.
Nu har jeg fået lavet et nyt design på www.clint-mathis.starthotel.dk/cm

Kan i li´ det???

Jeg vil også gerne have vurdering af resten af siden.

(Designse er lidt gamle de er bare sat på som lidt fyld indtil jeg har fået lavet nogle andre)

//Mathias
Avatar billede janeamil Nybegynder
11. april 2003 - 18:10 #1
jeg synes menu er meget overskulig men designet bliver lidt for kedligt med grå hvid og sort

Logo'et er ossse meget flot
Avatar billede janeamil Nybegynder
11. april 2003 - 18:11 #2
Graffix blue er meget meget flot men oranges er lidt for skarp iføgle mig
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
11. april 2003 - 18:27 #3
Jeg synes at overskriften er _alt_ for stor skriftstørrelse!
som at få smidt et eller andet voldsomt i hoved
Avatar billede mathiash Nybegynder
11. april 2003 - 18:53 #4
Er der flere der vil vurdere min side???
Avatar billede ttc Nybegynder
11. april 2003 - 19:04 #5
det kan godt være at det bare er mig der skal bruge briller. men den font du bruger virker ikke til at stå helt klar

ellers er alt andet blivet sagt
Avatar billede mathiash Nybegynder
11. april 2003 - 19:15 #6
det er p.g.a. baggrunden
Avatar billede mathiash Nybegynder
12. april 2003 - 15:47 #7
Er der flere der har noget at sige???
Avatar billede emureactor Nybegynder
17. april 2003 - 16:47 #8
den er sgu ikk særlig pæn hvis jeg må have lov at sige det...gaaaaaaaaab
Avatar billede mathiash Nybegynder
17. april 2003 - 16:50 #9
elskermad.dk og ttc --> I må gerne ligge et svar :-D
Avatar billede kobe14 Nybegynder
17. april 2003 - 16:51 #10
den er lidt kedelig i den lange laengde, måske skulle du lave noget mere grafisk på fx. meget sejere logo, en fed baggrunds farve og en masse af den slags.

tror ikke der er nogen der vil blive ved med at komme på din side fordi at man ikke f0ler sådan noget som kan blive opdatet og de kan bruge og sådan noget
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
17. april 2003 - 20:01 #11
kk
Avatar billede mathiash Nybegynder
17. april 2003 - 20:04 #12
Så mangler vi bare ttc :-D
Avatar billede ttc Nybegynder
18. april 2003 - 11:30 #13
bip