Avatar billede h3inz Nybegynder
11. april 2003 - 17:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indlæsningsprioritet

Jeg har en menu på min hjemmeside lavet i javascript, og jeg har så det problem, at den bliver først vist når alle de andre elementer på hjemmesiden er kommet frem. dvs. at indtil de andre elementer er kommet frem, så er der det lille velkendte røde kryds på menuens plads (som indikere at den ikke kan vises).
Hvordan kan jeg gøre så menuen bliver loadet først når en bruger kommer ind på hjemmesiden??
Er det noget der kan gøres i java eller??

se her:
www.mousecontrol.dk/harpun
prøv at navigere rundt på siden, og læg mærke til det jeg beskriver foroven.
Avatar billede mortrr Praktikant
11. april 2003 - 17:43 #1
Læg en fil der hedder
tdqm_pixel.gif
på sitet.
Den bliver vist i stedet for menuen mens den loader.
Avatar billede olebole Juniormester
11. april 2003 - 18:10 #2
<ole>

Fiks menu .... hvormeget har I givet for den?

/mvh
</bole>
Avatar billede mortrr Praktikant
11. april 2003 - 18:26 #3
Den er vist lavet med OpenCube's QuickMenu
http://www.opencube.com/prod_quickmenupro.html
$149 pr site.
Avatar billede olebole Juniormester
11. april 2003 - 19:05 #4
Ja, jeg ved godt, hvad den koster ........ men det var ikke lige det, spørgsmålet gik på  :)
/mvh
Avatar billede h3inz Nybegynder
12. april 2003 - 11:41 #5
Mange tak for hjælpen.