Avatar billede thbech Nybegynder
11. april 2003 - 13:11 Der er 3 kommentarer

Hvordan afinstallerer man Asus A7N8X Lyddriverne

Hej!

Jeg har et Asus A7N8X bundkort (ikke deluxe). Samtidig har jeg et Soundblaster Audigy Player lydkort, med 5.1 højttalere til.

Hvordan afinstallerer jeg driverne til Onboard-lydkortet så jeg kan installeret driverne til Audigy ordentligt - den låser nærmest, når jeg skal installere driverne hertil.

Der kommer lyd ud af de 3 fronthøjttalere og subwooferen, men de 2 rear-højttalere er lydløse. Og de fejler intet.

På forhånd tak!
Avatar billede bredker Nybegynder
11. april 2003 - 13:20 #1
hvis det er et onbort lyd  skal du ind i bios og deaktivere det
hvis det kun er en driver du vil slætte
kontrolpanel>tilføj/fjern hardware  her kan du fjerne det gamle
skulle det ikke virke
kontrolpanel>system>enhedshåndtering  her kan du slætte dit gamle lydkort
Avatar billede 1nsane Nybegynder
11. april 2003 - 13:20 #2
højre klik på denne computer og vælg enhedshåndtering eller derinde hvor hardware enhederne står det er lidt forskelligt hvad det hedder alt efter hvilken windows du har. find lydkortet og fjern driveren eller sig geninstalller....
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 22:52 #3
lukketid