Avatar billede jr40 Nybegynder
11. april 2003 - 08:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skjul HARDDISK

Hejsa

Kan man godt gøre det sådan i windows xp, af man ka skjule en harddisk man har, "ligesom når man vil skjule en mappe, eller ka man evt. få et program til det?

nogen der maybe ka hjælpe.
Avatar billede jimse Nybegynder
11. april 2003 - 08:20 #1
Jeg vil mene, hvis du højreklikker på den pågældende disk, at du får muligheden for at definere hvilke brugere der kan se drevet. Du skal så fjerne "Alle" under sikkerhed og tilføje de specifikke brugere der må se drevet. Jeg er dog ikke sikker på andet end at de kan se drevet, men ikke indholdet.
Avatar billede jr40 Nybegynder
11. april 2003 - 08:22 #2
oki
Avatar billede the-machine Nybegynder
11. april 2003 - 08:33 #3
med Tweak UI kan du vælge hvilke drev du vil skjule....
Avatar billede guski Nybegynder
12. april 2003 - 19:20 #4
jeg ser kun to muligheder så længe det ikke er NTFS... endten deaktivere du den eller også går du ind i kontrolpanelet og disabler drev bogstavet...
Kontrolpanel > administrative tools > Computer håndtering > Disk håndtering...
højreklikker og vælger "Fjern eller skift drev bogstav"
Avatar billede jr40 Nybegynder
21. april 2003 - 19:19 #5
the-machine, ved du hvor jeg ka dload det der Tweak UI
og sorry jeg først skriver nu, men har været på ferie.
Avatar billede jr40 Nybegynder
04. maj 2003 - 17:15 #6
hidedesc v.1.5 programmet fandt jeg på google og det dur finno.