Avatar billede spacejam Nybegynder
11. april 2003 - 01:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fejl i virtualdub

jeg får denne fejl i virtualdub på min AVI fil

"Error decompress video frame 4587"

Min AVI fil kan sagtens afspilles med Divx 5.03 Player

Findes der et program som kan reparer AVI filer. eller hvad skal jeg gøre.
Avatar billede hermandsen Juniormester
11. april 2003 - 03:02 #1
Der er ikke andet at gøre end at slette den frame der er tale om!!
Dit problem er opstået fordi der er data i filen som VirtualDub ikke kan decode/forstå...

Spol hen til det sted hvor den er gal og tryk på "<-" pilen (den i bunden der ligger anden længst til højre). Spol så frem til du når en keyframe, eller et sted hvor billedet begynder at ændre sig igen... Når du har fundet det billede, hopper du en frame tilbage og trykker på "->" knappen ved siden af den før.

Spol frem og tilbage med piletasterne, vær dog opmærksom på at det kan tage længere tid at spole tilbage. Hvis du vil spole hurtigt kan du holde Shift inde. Så hopper den hen til næste keyframe hver gang! ;)

//hermandsen
Avatar billede bentn Nybegynder
11. april 2003 - 13:34 #2
hvordan sletter man den dårlig frame?
Avatar billede voiceman Nybegynder
11. april 2003 - 15:19 #3
du går op i en af menuerne og vælger "delete selection".
Avatar billede hermandsen Juniormester
12. april 2003 - 10:46 #4
Eller du kunne bare trykke på "Delete" knappen! ;)
Avatar billede bentn Nybegynder
12. april 2003 - 13:57 #5
okay :)
Avatar billede spacejam Nybegynder
01. juni 2003 - 23:40 #6
er løst af ham selv
Avatar billede hermandsen Juniormester
02. juni 2003 - 20:27 #7
Må man spørge hvordan så vi andre måske også kan høre hvordan??