Avatar billede lassez Nybegynder
11. april 2003 - 00:04 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvilke reklameselskab skal jeg bruge?

Hej!

Jeg er den stolte ejer af en side med dagligt 1300 besøgende. Dette vil jeg meget gerne have noget ud af, og derfor ville jeg høre om der var nogle der havde nogen idéer om, hvilket reklameselskab jeg skulle bruge for at få mest ud af mine besøgende.

Jeg mangler også en popup til min topliste, og dette må gerne være noget som bliver betalt pr. fremvisning/popup.

På forhånd tak!
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. april 2003 - 09:52 #1
Jeg vil fraråde dig at bruge popup reklamer på din site, da det er noget der virkelig kan irritere folk / skræmme brugerne væk.
Avatar billede pegasus72 Nybegynder
11. april 2003 - 09:56 #2
Det kommer selvfølgelig an på hvad din side indeholder. Er det en decideret butik, forum, etc.
Som du kan se her i Eksperten, kører Dell en kampagne, besøg deres side, der er info om affilliate samarbejde. Det var måske noget for dig?
Hvilken side drejer det sig om? Der er jo ingen grund til at holde det hemmeligt, netop når potentielle firmaer jo også læser dit spørgsmål.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. april 2003 - 10:03 #3
Avatar billede drumm Nybegynder
11. april 2003 - 10:04 #4
Prøv TradeDoubler - du tilmelder dig (vistnok gratis), og så kan du ansøge om at få lov til at vise reklamer for større sites. Du får så et antal øre pr. klik. TradeDoubler sørger selv for at formidle reklamerne, så du bare skal have et enkelt banner.
Avatar billede dna Nybegynder
11. april 2003 - 10:20 #5
Hvilken side drejer det sig om !?

Har jo lidt at gøre ang. hvordan man skal gribe det an!

dna
Avatar billede giang Nybegynder
11. april 2003 - 14:30 #6
Jeg tror du har besøgende nok til at komme med hos www.adlink.dk, der betaler bedre end de ovennævnte. Men jeg vil give de andre ret: Det ville hjælpe hvis du oplyste hvilken side det drejer sig om.
Avatar billede lassez Nybegynder
11. april 2003 - 16:05 #7
Hej

Det drejer sig om en underholdningsside.. Den indeholder mange sjove billeder, og man finder også nogle enkelte flash film. Men altså, som helhed ligger siden i underholdningskategorien. Lidt ligesom www.demospasser.dk
Avatar billede resten Nybegynder
11. april 2003 - 16:06 #8
Og din side er meget hemlig ? siden vi ikke må se den......
Avatar billede lassez Nybegynder
11. april 2003 - 16:12 #9
Jeg vil gerne forblive anonym her på eksperten. Sorry :-/
Avatar billede resten Nybegynder
11. april 2003 - 16:15 #10
Så send mig linket på resten@resten.dk da jeg er nysgerig og ej siger det vidre :)
Avatar billede lassez Nybegynder
12. april 2003 - 12:05 #11
Men altså, siden er som sagt i underholdningskategorien, så reklamen skal højst sandsynligt være i den boldgade. Der er ikke nogen der har andre forslag?
Avatar billede giang Nybegynder
12. april 2003 - 12:09 #12
www.danban.dk er vist ikke blevet nævnt.
Avatar billede qubi Nybegynder
12. april 2003 - 17:38 #13
Tradedoubler (og andre affiliate-sider) er selvfølgelig en mulighed, men med 1300 unikke besøgende vil det højest sandsynligt ikke give mere end lige nok til at betale webhotel osv.
Det bedste er helt sikkert en direkte aftale med et firma. altså udenom programmer som danban, adlink, tradedoubler osv.
Avatar billede lassez Nybegynder
12. april 2003 - 18:03 #14
Ok, hvordan vil du foreslå at jeg kommer i kontakt med dem? Simpelt hen bare at skrive til nogle forskellige, eller hva'?
Avatar billede lassez Nybegynder
16. april 2003 - 14:22 #15
Ok
Avatar billede giang Nybegynder
16. april 2003 - 14:27 #16
lassez>> Hvorfor har du taget pointene selv?
Avatar billede lassez Nybegynder
16. april 2003 - 14:31 #17
Fordi der ikke var nogle forslag jeg kunne bruge??? Alle dem som blev forslået, har jg prøvet eller kigget på...