Avatar billede malte Nybegynder
17. november 2000 - 19:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mærkedagskalender igen

Jeg har en hjemmeside www.counselor.dk hvor jeg har en database med menneskers mærkedage. jeg vil gerne have hjælp til at lave en kalender, som ligner en kalender på siden. man skal kunne klikke på en dato og se de mennesker der har mærkedag den dag. De skal selv kunne skrive dem til databasen. Håber i kan hjælpe :-) som den
http://www.activeserverpages.dk/kalender/default.asp?date=01-11-2000
Avatar billede hinnerup Nybegynder
22. november 2000 - 14:19 #1
Hvilken slags hjælp forestiller du dig ? Det er jo ikke just et lille projekt... ;-)
Avatar billede malte Nybegynder
22. november 2000 - 16:41 #2
Jeg har et script i forvejen, jeg kan bare ikke få det til at virke ordentligt. det er en demo af det her http://www.kamath.com/calendar/default_old.asp
Jeg kan sende dig hele downloaden hvis du tror du kan hjælpe :-)
Avatar billede hinnerup Nybegynder
22. november 2000 - 17:15 #3
Hm... tror ikke, at jeg har tid til rådighed til at sætte mig ind i de mængder kode jeg forventer sådan et projekt består af - sådan bare for hyggens skyld!
Avatar billede malte Nybegynder
22. november 2000 - 17:24 #4
Det var en skam :-(
Avatar billede malte Nybegynder
06. januar 2001 - 21:27 #5
jeg lukker spørgsmålet