Avatar billede Dan Hansen Juniormester
10. april 2003 - 17:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forsinket Lyd

Når jeg dobbelt klikker på en mapppe, så kommer den der standard "Start navigation" lyd - en klik lyd - men en del af lyden er forsinket eller også er hele lyden forsinket - der går ved 1-2 sek efter at vi er kommet ind i mappe, til lyden kommer.

Jeg har et onboard lydkort på mit via chipset (ac97)

Jeg har opdateret med VIAHyperion4in1446vp6 (4In1 - drivers)

Jeg har installeret Service Pack 1, men da Windows update er møj langsom i dag, så har jeg ikke kørt windows update.

Men er der nogen der kender til problemet?!
Avatar billede asdffdsa Nybegynder
10. april 2003 - 18:04 #1
Hvis din computer ikke er alt for ny, eller den arbejder kraftigt, når du klikker dig rundt i mapperne, så kan det nemt være det der er problemet. Manglende ram og lidt for langsom cpu...
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
10. april 2003 - 19:07 #2
Det er vist ikke problemet.
en 1400 MHz processor
512 MB SD-Ram pc 133
Windows XP Pro
Har lige installeret den fra ny

Jeg er ikke helt sikker på det, men jeg tror det kom efter at jeg installerede 4In1 driverne - kan det lyde rigtig!?
Måske skulle jeg ikke bruge de der Hyperion Drivers - men blot en af de almindelige!!
Kan jeg afinstallere 4in1 driverne og så installere en tidligere version?!

Eller er der nogen der har andre forslag!

Tak
EsbWeb
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
10. april 2003 - 21:20 #3
andre forslag!?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
18. april 2003 - 20:13 #4
har løst problemet selv... fandt nogle drivers på producentens hjemmeside som med lidt forsøg virkede!!
Men Tak
EsbWeb