Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 14:40 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan hjælpe med en skabelon til en database til film

Hej
Er der ikke en som ligger inde med en skabelon til en database, så man kan lave en database over sine film.

Den skal indeholde:

Original Titel
Dansk Titel
Skuespiller 1
Skuespiller 2
Skuespiller 3
Instruktør
Længde
Medie

Eller er der en der kan lave en så man bare kan skrive sine film ind i den. Ville være lækkert hvis man kunne søge efter en bestemt skuespiller og man så fik de film hvor han var med.
Håber der er en derude der kan hjælpe mig med det
Med Venlig Hilsen
        Kenneth

PÅ FORHÅND TAK
Avatar billede Jman Praktikant
10. april 2003 - 14:44 #1
Søger du en komplet web-baseret løsning eller søger du blot et arkiveringssystem til dig selv?
Hvis det bare er til dig selv, vil jeg anbefale dig denne her: http://www.stoneware.dk/moviemanager/default.htm
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 14:46 #2
Ok tak, men skal bruge det andet til en opgave, men kan ikke få det til at virke.
Avatar billede Jman Praktikant
10. april 2003 - 14:47 #3
Hvis det skal være acces, er der netop et skidegodt eksempel i den dersens lille papirbog (tutorial) til 48,- der findes i enhver boghandel
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 14:48 #4
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 14:49 #5
ok, har været i min lokale boghandel og de har den ikke det sutter, men håber der er en herinde der hurtigt lige kan bikse en sammen eller har en liggende
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 14:54 #6
Det ved jeg ikke om den kan er nemlig en ekstrem nybegynder indenfor Database området og inde for ACCESS har aldrig brugt det før, men mon ikke der er en herinde der kan lave den præcis som beskrevet, så jeg bare kan ligge mine film ind i den
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 15:01 #7
mulige skabeloner kan mailes på kenito@mail.tele.dk
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 15:39 #8
Håber virkelig at der er en der kan lave en sådan database da jeg ikke har en jordisk chance for at få det til at fungere
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 15:41 #9
jeg har en, jeg har lavet for noget tid siden. Den er ikke fancy eller noget, men den kan stort set det du efterspørger. Den kan jeg godt sende til dig. Men jeg vil ikke høre noget for, at den er flikket sammen i en fart ;-)
Jeg kan dog først sende den i aften eller i morgen, da jeg ikke har den på denne pc...
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 15:42 #10
Hvorfor skal det egentlig være access, når du ikke kender noget til det. Hvis det er til en opgave, var det så ikke bedre at prøve selv, og så spørge herinde, når du kører fast?
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 15:43 #11
Ok det kommer du ikke til at høre noget for, men håber du kan sende den iaften, så kan jeg nemlig lave min opgave færdig
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 15:44 #12
ja det kunne man også gøre
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 15:47 #13
jeg prøver at se om jeg kan sende den i aften. Den kan ikke alt du skal bruge, men er let at modificere
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 15:47 #14
ok, det finder jeg ud af, hva er det den ikke kan ??
Avatar billede hcm Nybegynder
10. april 2003 - 15:50 #15
Jeg tror ikke, at der er to titler. Der er kun 2 skuespillere, og vist nok ingen instruktør... Men det er jo småting at få tilføjet.
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 16:02 #16
du kan sende den på disse emails kenito@mail.tele.dk eller kennethpedersen27@hotmail.com
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 18:48 #17
du kan ikke sige hva tid du regner med at sende det
Avatar billede kenito Nybegynder
10. april 2003 - 22:05 #18
hcm har du sendt den mail til mig.....
Avatar billede hcm Nybegynder
11. april 2003 - 06:59 #19
beklager, jeg har fuldstændig svedt det ud. Mailen er netop afsendt.