Avatar billede hr.stock Nybegynder
10. april 2003 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

"Onboard" grafikkort?!

Jeg har onboard og ved ikke hvordan jeg præsist slår dette fra, da jeg har et nyt grafikkort jeg skulle monterer!

Er der en der kan lave en guide "skåret ud i pap"?

Altså hvis det skal gøres i bios'en hva hedder skal jeg så gøre derinde, eller skal ejg bare disable mit skærmkort i "enhedshåndtering"? og så bagefter installere mit nye grafikkort?!!

på forhånd tak!
Avatar billede klaphat Nybegynder
10. april 2003 - 11:01 #1
Ofte slår onboard grafikkort selv fra hvis det detekterer et andet grafikkort.

Det tager ikke lang tid at prøve.

Hvis det skal rettes i BIOS'en, så skal du nok fortælle lidt mere om hvilket bundkort du bruger :-)
Avatar billede hr.stock Nybegynder
10. april 2003 - 11:11 #2
IBM

er der andet du skal vide, hvis ja hvor ser jeg den info?!
Avatar billede klaphat Nybegynder
10. april 2003 - 11:16 #3
Prøv at sætte det andet grafikkort i pc'en, flyt skærmstikket fra det "gamle" grafikkort til det nye.
Tænd pc'en igen, og hvis det virker, fint. Hvis ikke, så er det tid til at rode med BIOS'en

IBM er en for generel betegnelse, du skal have model-type og nummer med.
(Husk at strømmen skal være afbrudt medens du piller ved kort og kabler!)
Avatar billede 1nsane Nybegynder
10. april 2003 - 14:31 #4
enten fjerner det sig selv.... når det andet installeret
eller du finder stedet under bios hvor der står noget med onboard graffik kort og disabler det. ellers prøv at disable det i enhedshåndtering
Avatar billede robotten Praktikant
23. april 2003 - 13:34 #5
- gennemgå dine åbne spm., tak!
Avatar billede robotten Praktikant
08. maj 2003 - 14:35 #6
?