Avatar billede kasperlund78 Nybegynder
10. april 2003 - 09:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af database.

Hej!

Jeg skal bruge en færdig database.
Den skal kunne følgende:

Mine brugere skal kunne tilmelde sin mail-adresse, mod de oplyser nogle områder, som de ønsker at modtage e-mail om.

Områder:

Java-spil

Nyheder

Konkurrencer

Grafik

Alle områder

Det skal så virke sådan at jeg kan skrive om et område og bagefter sende mails ud til dem, som har valgt dette emne/område.

Håber der er en som kan lave sådan en database, da jeg ikke har en chance;-(

På forhånd TAK!
Avatar billede juks Novice
10. april 2003 - 09:40 #1
ok hvad er din mail og i hvilken version af access
Avatar billede kasperlund78 Nybegynder
11. april 2003 - 23:12 #2
Hej!

Har været på job et par dage og har ikke rigtig haft adgang til computer! Nå, min e-mail adresse er: mobilegamer@ofir.dk Access version: ?(windows me)

Er det noget du kan lave?
Avatar billede kasperlund78 Nybegynder
12. april 2003 - 00:29 #3
Min access version er access2000
Avatar billede juks Novice
12. april 2003 - 11:16 #4
sendt