Avatar billede head-cracker Nybegynder
10. april 2003 - 01:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC'en cracher

Hej
Hvordan kan det være, at når jeg om natten lader min PC står tændt, så kan jeg se næste morgen at ca. 45 min. efter jeg forlod computeren er den stoppet med at arbejde, altså der fryser den fast, det kan jeg se ved uret i proceslinien :)
Men hvorfor - hvad skal jeg gøre?
Det er ret træls når man skal downloade alle de HL Mods at den så fryser... :(
Avatar billede leaddata Nybegynder
10. april 2003 - 06:18 #1
Hvilket win bruger du???
Avatar billede bredker Nybegynder
10. april 2003 - 07:07 #2
H-klik på dit skrivebord>>egenskaber>>energibesparee eller strømforsyning aly efter hvilken win du har
her skal din harddisk stå til >sluk aldrig<
Avatar billede backside Nybegynder
10. april 2003 - 08:41 #3
Hvis den vil slukke hd samtidig med at den prøver at gå på standby går det tit galt som bredker er inde på.

leaddata>> Man kan ikke svare med et spørgsmål.
Avatar billede head-cracker Nybegynder
10. april 2003 - 12:38 #4
Den er allerede på >Sluk aldrig<
Jeg bruger windows XP pro. (dansk)
Avatar billede coltman Nybegynder
10. april 2003 - 23:11 #5
Visse BIOS har en sleep/powerdown funktion, check om du har sådan en og om den er slået til... hvis... så slå den fra...
Avatar billede bredker Nybegynder
18. april 2003 - 22:54 #6
lukketid
Avatar billede head-cracker Nybegynder
22. juni 2004 - 10:09 #7
så er det vist på tide at få den lukket