Avatar billede kaz911 Nybegynder
09. april 2003 - 21:55 Der er 7 kommentarer

funktions test

Hejsa,

gider I hjælpe lidt?

vi er snart klar med en ny auktion. Den kræver lidt funktions test.

Der kommer en "major" update på Fredag - så der er ikke kørt stavekontrol (flere kendte fejl vi ikke gider rette før den nye version er online.)

ALLE produkter er "ikke" til salg i virkeligheden. Det er KUN test varer. Vi skulle gerne gå online på Mandag/Tirsdag med konkursvarer.

Brug venligst feedback knappen for at melde om fejl - og skriv din ekspert ID på så jeg kan fordele points mellem jer. (og skriv et svar her når I har rep. en fejl...)

http://www.klarisma.com/auction

Med venlig hilsen

Kasper Larsen
Avatar billede kaz911 Nybegynder
09. april 2003 - 21:59 #1
ups- ikke feedback knappen - kommentar knappen ;-)

mvh

Kasper
Avatar billede codebase Praktikant
09. april 2003 - 22:01 #2
hmm, måske skulle i overveje en rigtig CMS løsning http://ez.no
Avatar billede kaz911 Nybegynder
09. april 2003 - 22:02 #3
;-) der er "ny" forside på vej på resten..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
09. april 2003 - 22:10 #4
Jeg har ikke umiddelbart kunne finde nogen fejl, og vil derfor komme med en lille vurdering af brugervenlighed og funktionalitet:

(1) Prøv at se om du ikke kan finde nogle lidt mere sigende tekster til dine menu punkter. F.eks. Kontrolpanel, lyder som noget andet windows, og man kunen sagtens finde et mere passende navn.

(2) Synes der er utrolig mange steder man kan klikke: på forsiden er der den bkå vertikale menu, menuen til venstre, man kan logge ind til højre, man kan søge, fremhæve alle produkter, se site status og linksne i bunden.

Det kan godt være lidt svært at overskue, og er med til at gøre siden lidt svær at bruge. Lav det lidt mere overskuelig.

(3) Jo på nogle af siderne loades billederne ikke, men der vises bare en kasse med en rødt kryds. (bla. Accompli 008)

(4) Flere steder står der "Please Explore Sub Categories" og det synes jeg umiddelbart ikke der behøver, i hvertfald ikke så stort som det gør
Avatar billede xx007x Nybegynder
12. april 2003 - 16:08 #5
lidt tomt og hvidt prøv med lidt mere menu, og tabel agtig
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
24. april 2003 - 21:49 #6
En meget fin side, egentligt et godt nok design til formålet! Skulle dog bare gøres smallere, og så måske venstre justeres (?)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
24. april 2003 - 21:49 #7
altså ment som et svar :o)