Avatar billede taris23 Nybegynder
09. april 2003 - 20:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cakebox vs spindel

hvad er forskellen på en cakebox og en spindel når man køber skiver ?

er det en og samme ting ? eller ?
Avatar billede knudgert Nybegynder
09. april 2003 - 21:11 #1
Når du bestiller et spindel, så bliver de ofte blot leveret blot med plastik om, altså ingen form for emballage eller lign.
Avatar billede knudgert Nybegynder
09. april 2003 - 21:11 #2
Kagedåse (cakebox) bruges også mest om små mængeder (10 eller 25 stk)
Avatar billede onki Nybegynder
09. april 2003 - 22:12 #3
Spindel
CDerne ligger på en "stang" uden kasse.

cakebox
Som musik-CDer du køber i en butik.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2003 - 22:56 #4
cakebox
Som musik-CDer du køber i en butik. <- nix... i en cakebox er cd'erne heller ikke emballeret individuelt.
Avatar billede knudgert Nybegynder
09. april 2003 - 23:24 #5
Nej, men når jeg har købt spindler hos nierle.de, så er det altid uden nogen form for emballager, kun pakket ind i plastik, altså ikke noget rør eller stang eller noget andet.
Bare de nøgne cd'er, hvor cakebox er en slags dåse, som navnet antyder.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. april 2003 - 23:31 #6
præcis :)
Avatar billede onki Nybegynder
09. april 2003 - 23:32 #7
nanoq>>
det har du da ret i. Jeg gik lidt galt i byen
http://www.ixbt.com/storage/catalog-cdr/acer/acer700-acer-cakebox-cakebox-small.jpg

Jeg tenkte på jewelcase
Avatar billede taris23 Nybegynder
02. april 2004 - 10:06 #8
lukker