Avatar billede mysterious Nybegynder
09. april 2003 - 20:13 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Start/Stop internet

Spørgsmålet er blevet slettet af spørgsmålsstilleren. Admin.
Avatar billede thaman65 Nybegynder
09. april 2003 - 21:45 #1
Det bedste råd jeg kan give dig er at skifte millenium ud. Det er den version af windows der er blevet lanceret med flest fejl. Prøv med windows xp, den er yderst stabil.
Avatar billede chalde Seniormester
09. april 2003 - 22:08 #2
har du kørt en windows update?? hvis ikke, så gør det: http://www.windowsupdate.com/
Avatar billede daxthevaks Nybegynder
10. april 2003 - 13:20 #3
jeg ville nok overveje at ligge noget xp eller 2000 ind det køre sq bare... :-)
Avatar billede mysterious Nybegynder
01. maj 2003 - 13:10 #4
Prøver lige mulighederne...skifter nok også til win2k eller xp senere...men der burde bare være en måde at få det fixet i WinME alligevel....tak for hjælpen :)
Avatar billede mysterious Nybegynder
01. maj 2003 - 13:11 #5
tester det med at opdatere windows...de andre ting med at skifte styresystem ved jeg virker......hvis windows update løser problemet får du pointene Chalde......
Avatar billede nemonic Nybegynder
27. august 2003 - 21:38 #6
Det er ikke sikkert det er windows, men ja det er sandsyndligt! Men hvis det ikke hjælper så få en til at tjekke din ADSL forbinndelse det kan jo være den :-P