Avatar billede lemmings Nybegynder
09. april 2003 - 15:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Download flere filer fra ftp-server

Jeg har søgt lidt frem og tilbage i gamle emner omkring dette, men har ikke helt fundet en brugbar løsning til mit problem.

Jeg har en side hvor der er genereret en liste over nogle filer som brugeren via en checkbox kan vælge den eller de filer der ønskes downloaded.

Når brugeren har markerer de ønskede, klikkes på en knap hvorefter der skal genereres en xml-fil som sammen med de valgte filer (som ligger på en ftp-server) skal zippes sammen til én zip-fil og derefter downloades - helst uden brug af det traditionelle "Gem som" billede der normalt fremkommer. Dvs. jeg bestemmer placeringen!

Er der nogle der ligger inde med gode forslag, links eller kode???

/Lemmings
Avatar billede zyber Nybegynder
14. april 2003 - 12:54 #1
Hvis du skal undgå "Gem som" boksen, er det nødvendigt at lave en ActiveX control som brugeren først installere.
Avatar billede lemmings Nybegynder
27. februar 2005 - 12:34 #2
Lukker spørgsmål

/lemmings