Avatar billede fc-komodo Nybegynder
09. april 2003 - 14:31 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til link!

Da jeg spillet meget Outwar, kunne jeg godt tænke mig et andet form for link.
Det gælder om at få folk til at trykke på ens link : http://www.outwar.com/page.php?x=652127
Kan man få et free domain, hvor at den videre sende http://www.outwar.com/page.php?x=652127 dette link?
Og hvordan gør man?

/PFT Komodo
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. april 2003 - 14:37 #1
ja .tk  det er lille lorte ø som giver dem gratis
når folk klikker på det kommer de videre til den URL
du har specificeret

jeg kan ikke lige huske linket
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. april 2003 - 14:38 #2
jo her:
http://www.dot.tk/

Er det så'n noget du søger?
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
09. april 2003 - 14:39 #3
Yup men jeg kan ikke finde ud at HTML?
Så jeg ved ikke hvordan, man videre sender linket?
Avatar billede popsy Novice
09. april 2003 - 14:40 #4
Tvivler lidt på om du kan gøre sådan, og så samtidig overholde.: http://www.outwar.com/spampolicy.php
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
09. april 2003 - 14:42 #5
Jamen.... Popsy, det gælder jo om at tage fusen på folk ik :-)
Så må man jo godt gemme linket bag en anden adr..
Avatar billede popsy Novice
09. april 2003 - 14:43 #6
tjaaa, men hvis du sender folk et link, der så henviser skjult til outwar, så spammer du vel?
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
09. april 2003 - 14:45 #7
Nej ikke når det går ud på at få folk ind på linket!
To start playing Outwar, send this secret link to your friends! You are logged in as FC-Komodo, playing in the role-playing league.  If this is not you, click here to log out.

  copy link to clipboard
Click here for ways to trick your friends with your secret link!
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. april 2003 - 14:54 #8
"Yup men jeg kan ikke finde ud at HTML?
Så jeg ved ikke hvordan, man videre sender linket?"

Den gør det automatisk,  bare følg opsætningen
på det link jeg gav dig.
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
09. april 2003 - 23:15 #9
Svar.
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. april 2003 - 23:25 #10
Hvad var der galt med mit svar ?
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
09. april 2003 - 23:44 #11
Jeg kan ikke HTML!!!
Mit spørgsmål : Da jeg spillet meget Outwar, kunne jeg godt tænke mig et andet form for link.
Det gælder om at få folk til at trykke på ens link : http://www.outwar.com/page.php?x=652127
Kan man få et free domain, hvor at den videre sende http://www.outwar.com/page.php?x=652127 dette link?
Og hvordan gør man?
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
09. april 2003 - 23:45 #12
og nu har jeg fået en til at lave et : www.geocities.com/hypercube2
Avatar billede popsy Novice
09. april 2003 - 23:50 #13
Hmm, hvis du havde taget dig tid til at kigge på mandens link, ville du have fundet ud af at det er ligeså nemt som at oprette en bruger på eksperten!
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. april 2003 - 23:57 #14
Læs nu hvad jeg skriver !!!!!
Én gang til:

"Yup men jeg kan ikke finde ud at HTML?
Så jeg ved ikke hvordan, man videre sender linket?"

Den gør det automatisk,  bare følg opsætningen
på det link jeg gav dig.
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
10. april 2003 - 00:25 #15
Doggy......
Jeg kan ikke bruge det til noget detsværre, jeg spurgte om hjælp til at lave et link!, Jeg er ikke jorden bedste til engelsk, og fatter minus af det der står på siden!
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. april 2003 - 00:27 #16
Nååååå det er det du vil ha' !!!

Så'n laver man et link:
<A HREF="http://www.outwar.com/page.php?x=652127 ">Klik på mig</A>
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
10. april 2003 - 00:52 #17
kan jeg få dig til at lave et link som dette!.
så score du 100 points på det