Avatar billede teamkiller Nybegynder
09. april 2003 - 12:37 Der er 12 kommentarer

USA

Hvor kan jeg finde nogle billeder af nogle Bjergkæder, Bygninger eller Statuer af USA?

Og evt. nogle kort over byer, floder, bjergkæder, og hvilke kendte mennesker der er i USA, fx. sportsfolk eller popstjerner.

Hjælp mig venligst, og ja, har søgt på google.com
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2003 - 12:38 #1
du har lagt dit spørgsmål forkert
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. april 2003 - 12:40 #2
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. april 2003 - 12:42 #3
Så svært kan det vel ikke være.  Søg på billeder på google.

Du kender sikker nogle byer så søg på dem  New York, LA, San Francisco, Chicago  osv.

Så kender du sikkert også nogle bygninger.  Twin tower  siger det dig noget ;) Empire states building

Kendte mennesker  tja de svømmer i dem.  Alle michaellerne  jordan, jackson, fox  osv.

Kan ikke se det helt svær i det :)
Avatar billede doggy82 Praktikant
09. april 2003 - 13:55 #4
http://www.eksperten.dk/spm/338500  ...dobbelt bruger ?
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2003 - 14:01 #5
skulle måske få en admin til at kigge på det
Avatar billede teamkiller Nybegynder
10. april 2003 - 13:39 #6
vi går i samme klasse, vi har sku da ikke en fælles bruger
Avatar billede thaone Nybegynder
10. april 2003 - 13:39 #7
Nej jeg har ingen dobbel bruger.

Nu ligger landet sådan, at Daniel (teamkiller) og jeg går i klasse sammen, på samme skole, og vi har begge oprettet sådan et spørgsmål her.

Og desuden, så arbejder vi ikke sammen om dette projekt. Så bare kald på admin, og bed dem om mit telefon nummer lige nu, så kan de høre, at vi har 2 forskellige stemmer. Tak.
Avatar billede teamkiller Nybegynder
10. april 2003 - 13:41 #8
ja, det er rigtig hvad KENT!!! (thaone) siger... så luk ædespalten..
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2003 - 13:44 #9
hold en sober tone vi syntes bare det var mærkligt at der var to næsten ens spørgsmål fra 2 brugere på den måde
Avatar billede thaone Nybegynder
10. april 2003 - 13:48 #10
Ja, selvfølgelig ser det mærkeligt ud for jer.

Men jeg kan nu fortælle jer, at jeg havde glemt at jeg havde oprettet spørgsmålet på min bruger, og derfor oprettede jeg den endnu engang.

Undskyld!
Avatar billede Slettet bruger
10. april 2003 - 13:50 #11
vil også gerne have en undskyldning fra teamkiller vil ikke finde mig i at blive kaldt sådanne et ord
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. januar 2005 - 06:55 #12
Hvad med at få lukket dette spørgsmål