Avatar billede ronni112 Nybegynder
09. april 2003 - 05:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Frivilligt arbejde

Jeg har tænkt mig at lave en hjemmeside hvor folk kan støtte de forskellige organisationer (Røde kors OSV)...
Jeg mangler en der er med på at lave design, samt vedligeholde og overføre penge.
Det vil foregår så folk kan donere med diverse programmer (Ewire, dankort, visakort og hvad der nu ellers er på markedet)...
I starten blir det lidt grumt at starte op, da der blir meget design OSV...
Jeg vil så vidt så muligt sørege for tekster OSV...
Jeg skal bruge 2 personer der kan afsætte 5 timer pr uge....
En der designer og en der kan hjælpe til med at indsamle tekst og oplysninger, samt formidle kontakt med organisationer....
Der vides endnu ikke hvordan betalinger skal viderføres til de forskellige organisationer, men det finder vi vel ud af....
Det er ulønnet, og jeg vil kun have seriøse henvendelser......
Avatar billede backside Nybegynder
09. april 2003 - 09:00 #1
Go´ ide, held og lykke med det.
Har desværre ikke selv tid men håber du får det op at stå.
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2003 - 10:05 #2
Skriv til mig på, tarik@vagadesign.dk vil godt høre lidt om tidsforløbet... Har ikke så meget tid lige nu, men jeg syndes, at det lyder som en god ide, og d er noget jeg godt vil involvere mig i.

MVH
Tarik
Avatar billede ronni112 Nybegynder
09. april 2003 - 13:59 #3
Jeg kunne også godt bruge en der kan PHP
Som sagt er det frivilligt, men med tiden, vil jeg sikkert kunne byde på sponsorgaver (pizza, tyggegummi OSV afhængigt af hvilke sponsorer vi kan få, men jeg harefaringer med at firmaer gerne støtter frivliige)...
Jeg betaler også alle udgifter til servere (i starten vil det hele lægge på testserver).
Så det eneste i bidrager med er jeres tid og viden...
Avatar billede tcr480 Nybegynder
09. april 2003 - 14:21 #4
PHP her... :) Kan jeg sikkert godt klare ;)
johan@contillion.com <= fang mig ;)
Avatar billede webben Nybegynder
10. april 2003 - 09:03 #5
ja, jeg kan da godt forsøge mig med lidt design herfra. Så prøv og skriv til mig, så kan vi godt finde ud af det...

Lyder jo som en god idé... :D

mail:thomas@eurowave.dk
Avatar billede designtrolden Nybegynder
10. april 2003 - 19:19 #6
Det lyder som en god ide
Og design sku' jeg for fa... kunne finde ud af - er trods alt under udd. som mediegrafiker *S*

Du kan fange mig på johansen_karsten@hotmail.com - eller Icq: 153997364
(www.graphic.jaded.dk)
Avatar billede websolutions Nybegynder
13. april 2003 - 12:05 #7
fang mig på th@websolutions.dk.

profil se på www.websolutions.dk
vi kan håndtere alt indenfor programmering og design....ingen grænser for hvad vi ik ka ;-)
Avatar billede ronni112 Nybegynder
07. maj 2003 - 12:36 #8
LUKKET