Avatar billede summermuggy Nybegynder
08. april 2003 - 22:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Her er endnu et spørsmål ang køb af bærbar.

Jeg er først og fremmest godt klar over at en forkromet IBM med diamant taster og guldbelagt processor til 54.500 excl. moms er lige sagen, men hvis man er studerende og ikke direktør, hvad gør man så?

Skal man vente et halvt år indtil ALDI får endnu et knald-tilbud, eller skal man forsøge en Targa, Acer, Note-It eller hvad bambusserne nu hedder...og hvilken er bedst i så fald?
Hvad med iMac eller er det bedst at vente på de nye Pentium Centrino processore?

Jeg regner med at bruge ca. 15-16.000 og håber ikke det er helt urealistisk. Jeg håber at kunne finde minimum en P4-mob 2.2, 15,1", 512mb, 5200rpm HD, lækkert grafikkort (64mb) og måske trådløst nætværk...

Tak for enhver ekspertise på området!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. april 2003 - 22:47 #1
jeg vil forslå at du køber en Asus L3 hos www.midtdata.dk, det er en kraftig computer som du kan bruge til skole arbejde, men også som en spillecomputer.

Jeg har for snart 1½ år selv købt en asus bærbar, hos midtdata, hvor jeg har fået en virkelig god service, og der har ikke været nogle problemer med selve computeren (kun windows)
Avatar billede jewler Nybegynder
08. april 2003 - 22:48 #2
Hvis jeg skulle købe en "stor" bærbar, ville jeg helt klart vente på ALDI. min broder købte én sidst ALDI havde tilbudet og jeg er meget overrasket over hvor meget computer man får for pengene! Held & lykke med købet!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
08. april 2003 - 22:56 #3
Ja enten medion fra aldi eller Mycom fra bilka/føtex er begge nogle rigtig gode computere til lave priser!
Avatar billede hcars Novice
08. april 2003 - 22:59 #4
Computercity:
6.999 for AthlonXP1400+
Det gøres vist ikke meget bedre.
Køber nok selv en.
=/:-]
Avatar billede hcars Novice
08. april 2003 - 23:00 #5
eller en Celeron 1,7 fra samme sted til samme pris.