Avatar billede vedelsby Nybegynder
08. april 2003 - 17:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Virtuelt CD-ROM drev..?

Hejsa..
Vi har en WIN 2K server stående, som meget gerne skulle kunne håndterer en 4-5 CD'ere.

Hvilke programmer håndterer dette bedst? Det skal helst ikke "fucke" maskinen op..

Kan WIN 2K ikke selv håndterer dette og hvis ja hvorledes?

MVH
Martin
Avatar billede mickey777 Nybegynder
08. april 2003 - 17:10 #1
Jeg kender programmet VirtualDrive, som kan opsætte virtuelle CD-ROM drev, men er det, det du leder efter?

http://www.farstone.com/home/en/shtml/vdpoverview.shtml
Avatar billede resten Nybegynder
08. april 2003 - 17:13 #2
Hent dette prog. : http://www.daemon-tools.net/cgi-bin/Scripts/daemon.pl?daemon302.zip

Du kan have op til 4 cd'er i ad gangen, og det tager ingen tid at skifte...
Avatar billede coltman Nybegynder
10. april 2003 - 23:20 #3
Fantom CD! Der er ikke begrænsniger på antal (andet end hvor meget plads du vil bruge på HDD og drevbogstaver....:

http://fantomcd.copystar.com.tw/enu/
Avatar billede vedelsby Nybegynder
14. april 2003 - 15:35 #4
Hejsa alle tre..
MANGE tak for jeres svar.

Mickey : ja det er et program til virtuelle CD-rom drev. Har du erfaring med VirtualDrive? Hvad med svar?

Resten : Ellers tak jeg vil gerne have mulighed for flere CD'ere.

Coltman : Jeg har faktisk forsøgt at bestille fantomCD tidligere (ca. en måned siden), men jeg kunne ikke købe det mere..
Avatar billede coltman Nybegynder
14. april 2003 - 15:45 #5
Hvorfor DL'er du det ikke bare? der er en gratis version (Men hvis du VIL af med penge så... ;-) )
Avatar billede mickey777 Nybegynder
15. april 2003 - 08:50 #6
Jeg har ikke selvc prøvet programmet, men jeg har hørt fra mine venner som bruger det, at det er et glimerende program.
Avatar billede resten Nybegynder
15. april 2003 - 08:55 #7
Du skriver jo du gerne ville kunne håndter 4-5 cder og daemon-tools kan nappe 4 stk.
Avatar billede karl_heinz Nybegynder
26. april 2003 - 11:46 #8
Eller skal du smørrer din BIOS ind i ost