Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
08. april 2003 - 15:21 Der er 3 kommentarer

MySQL

Hej.
Jeg har hentet MySQL 4 et eller andet.
Men hvordan for jeg det til at virke. Jeg har installeret det og genstartet min comp. Men der er ingen steder jeg kan konfigurere det eller noget, og det virker ikke.
Nogen der ved det eller kan hjælpe..??
Avatar billede crash_and_burn Nybegynder
08. april 2003 - 15:52 #1
Når jeg prøver at åbne mit PHP forum som køre med MySQL for jeg denne besked:

"CGI-fejl
Det angivne CGI-program returnerede ikke et komplet sæt HTTP headers. Følgende headers blev returneret:"
Avatar billede petras Nybegynder
10. april 2003 - 21:39 #2
I din Mysql-mappe findes der en mappe ved navn BIN - heri finder du et program som viser dig en grafisk tilgang til Mysql (normalt er det via prompt). Programmet hedder WinMySqlAdmin.
Avatar billede ravsted_dk Nybegynder
12. april 2003 - 20:29 #3