Avatar billede renesvane Nybegynder
08. april 2003 - 13:12 Der er 2 kommentarer

Print af webbrowser indhold

Hejsa

Nu er alle muligheder udtømt, så jeg må ty til eksperten

Jeg har en hjemmeside, som jeg ønsker printet. Det skal se fint ud. Sådan noget med at tilpasse alt indholdet på én side osv. Altså ikke noget der umiddelbart er understøttet i IE.

Jeg bruger en webbrowsercontrol via MFC, så umiddelbart har jeg ikke yderligere funktionalitet end IE.
Findes der en plugin eller addon, der kan klare sådan en opgave.
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
09. april 2003 - 15:21 #1
spændende. Jeg lytter lige med...
Avatar billede renesvane Nybegynder
09. april 2003 - 15:27 #2
I mine øjne er der to muligheder (det her SKAL foregå i Excel). Enten kan man åbne URL ligesom man åbner andre dokumenter. Her er Excel dog ikke særlig stærk, specielt ikke når der involveret CSS filer.
Hvis det ellers ser OK ud kan Excel godt scalere siden, så den kommer ned på én side med denne løsning.

Ellers kan man bruge webbrowserkontrollen. Det underlige er at selvom man sætter webbrowser1.printobject = true, så gør den det ikke. dvs. de udprintede sider er blanke.